[PG] draver merrie Vienna Haku/ Sienna!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TwinQ

[PG] draver merrie Vienna Haku/ Sienna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 10:33

Hallo allemaal,

Na lang getwijfeld te hebben, probeer ik het toch maar. Ik ben op zoek naar een bijzondere merrie, echte naam Vienna Haku. Ik heb haar lange tijd verzorgd, maar op een gegeven moment werd ze verkocht. En omdat haar oude eigenaar me geen gegevens van de nieuwe eigenaar wilde geven, heb ik haar daarna nooit meer gezien. Maar ik zou het echt super fijn vinden om weer eens iets over haar te horen, en om te weten waar ze nu is! Ik heb haar nu al een paar maanden niet gezien, en ik ben erg aan haar gehecht.

Naam: Vienna Haku
Roepnaam: Sienna
Leeftijd: ± 7 a 8 jaar
Kleur: bruin (bruine vacht, zwarte manen)
Aftekeningen: geen
Ras: draver
Karakter: gevoelig, niet sociaal tegen andere paarden, eenkennig, pittig, erg lief en aanhankelijk als ze je vertrouwt.

Afbeelding

We (de oude eigenaar en ik) deden van alles met haar. Dressuur, springen, grondwerk, lange lijnen, loswerken en buitenrijden. Springen vind ze geweldig, daar wordt ze vaak behoorlijk druk van! En omdat ze last had van haar rug (we wisten niet precies wat ze had) deed ik veel grondwerk en lange lijnen met haar, om haar soepel te houden. Op buitenritten kan ze erg kijkerig en onzeker zijn.

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NDOXRWTZ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XC76UYKK-D.jpg

Ik mis haar heel erg, dus als je iets van haar weet hoor ik het heel graag! Alvast bedankt :)

Groetjes Minke /3
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-07-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Teveel aan foto's omgezet in link.

TwinQ

Re: [PG] draver merrie Vienna Haku/ Sienna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 17:33

Niemand?

Serena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:42

Ik heb dit zelf ook eens meegemaakt, het is echt oneerlijk. Je kunt niet eens afscheid nemen.

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 14:01

Ja idd, ik vind het ook heel jammer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:46

Er staat nu een draver Sienna op mijn vorige manege

Siens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:22

Hoi Minke,

Ik vind het jammer dat je mij niet benadert als je wilt weten hoe het met Sienna is, ik wil de nieuwe eigenaren gerust even voor je mailen dan weet je het ook. Ik wist niet dat je zo gehecht was aan Sienna mede omdat je al langere tijd gestopt was met het verzorgen en je wist dat ik haar zou verkopen.
Als je wilt dat ik informeer naar hoe het met Sienna moet je me maar even mailen, ik kom zelden op bokt. Ik wil de nieuwe eigenaren ook best vragen of ik hun gegevens aan jou mag doorgeven. Maar ik dat ga ik natuurlijk niet ongevraagd doen want ze weten ook niet wie jij bent, toen ik Sienna verkocht had ze immers geen verzorgster.

En oja, Sienna had allang geen last meer van haar rug hoor ;) ze is bij de verkoop ook gewoon goedgekeurd voor de sport.

Groetjes

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 17:23

Heb je even een mail gestuurd ;)