Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gracegin schreef:Zelf ben ik niet altijd even kapot van het merk HH, maar toevallig heb ik nu wel een cap die al een tijdje mee gaat en lekker zit.
Ik heb geen idee of er verschil zit in de pasvorm van die 2? Anders zou ik toch echt gaan voor diegene die het lekkerst zit. Qua veiligheid maakt het niet veel uit, de meeste caps (zeker de nieuwe) voldoen aan de Europese veiligheidsnormen.
gracegin schreef:Daar zou ik niet wakker van liggen. Ik doe op mijn hoofd wat ik zelf het prettigst vind, al is het eigen merk van een winkel wat spot goedkoop is, als het maar veilig is
Maar als je er zo over denkt zou ik lekker de CSO nemen
veerkee schreef:gracegin schreef:Daar zou ik niet wakker van liggen. Ik doe op mijn hoofd wat ik zelf het prettigst vind, al is het eigen merk van een winkel wat spot goedkoop is, als het maar veilig is
Maar als je er zo over denkt zou ik lekker de CSO nemen
ergens heb je wel gelijk je moet nemen wat je zelf het meest aan staat, maar als andere zo over je gaan praten denk ik ook wel van tja dan zit je ook niet lekker in je vel...
(ik heb zelf ook een simpele hh cap)