Wedstrijdjasje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lissel

Wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 19:24

Ik heb een vraagje aan jullie, ik zag vandaag een blazer op de h&m site en ik dacht hé die is leuk als jasje voor op een wedstrijd. Alleen zou ik wel een paar dingen willen aanpassen. Een split achterop het jasje en de knopen vervangen door goudkleurige knoopjes. Op de ellebogen zitten lapjes stof een heel leuk detail.

Het gaat om dit jasje

Afbeelding

Afbeelding

Alleen zou ik graag achter een split laten maken bij een kleding maker. Zou dit mogelijk zijn? En zou het ook een mooi resultaat kunnen opleveren? Ik heb hier een beetje mijn twijfels bij.

Afbeelding

Een split zoals dit jasje ongeveer.

Quir

Re: Wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:30

Ik denk dat dit wel gaat, anders even met de foto's langs de kleermaker?
Wel een erg mooi jasje, maar ik zou voor wedstrijden er een knoopje boven maken, zodat die dus wat hoger sluit.

Overigens hoort het niet hier, dus ik TeM even. ;)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:08

Ik zat vanmiddag de gids te lezen, en zei tegen mijn moeder dat ik die MOEST hebben als ik ooit ga starten! Haha! :D

Verder denk ik dat het wel kan, heb er zelf geen verstand van. Hier misschien even vragen?
[RUI] Zelf een rij jasje naaien

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:49

HAR-->RUI

Lissel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 23:34

Sorry voor het verkeerd plaatsen,

@boooo wat grappig dat jij precies dezelfde gedachte had, ik kreeg vandaag de gids binnen en zat meteen te denken dit zou een heel leuk wedstrijdjasje kunnen worden. Ik ga de kleuren even in de winkel bekijken omdat die blauw groene kleur er ook mooi uitziet.