Camping gezocht Niedersachsen, Duitsl, meenemen eigen paard!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1708

Camping gezocht Niedersachsen, Duitsl, meenemen eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 14:12

Wij zijn op zoek naar een leuke camping in Niedersachsen, Duitsland, waar wij met onze tent kunnen staan en onze eigen paarden mee kunnen nemen /3 . Ik heb al aardig wat zitten googlen maar kom vooral veel "bauernhofen" tegen waar je in een appartement kunt maar dat is dus niet de bedoeling. Is er misschien iemand die de "gouden tip" heeft :D ? Het is wel echt de bedoeling om in Niedersachsen uit te komen omdat daar een aantal dingen zijn die graag willen bezoeken.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:24

Emma_s_girl

Re: Camping gezocht Niedersachsen, Duitsl, meenemen eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:39

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 18:14

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 18:32

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:20

Volgens mij zoekt de TS iets met een camping erbij, toch?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:29

Was ik vergeten te vermelden, ik denk dat de bedrijven in mijn post ook niet moeilijk doen over een tentje :)

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 12:41

Bedankt voor het meedenken! :j Ik heb ivm werk nog geen tijd gehad om de links te bekijken maar ik hoop dat er wat leuks bij zit! Niedersachsen is idd een groot gebied, de voorkeur gaat uit naar een camping in de buurt van Bergen, Celle of Zeven. Jeugdherinneringen ophalen :D en dan ook nog eens te paard! Moet toch wel helemaal geweldig zijn!

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:09

Ben benieuwd wat het gaat worden. Laat je dat nog weten?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:54

O, ik zie net dat je bij die tweede link nog even op "meer voorzieningen" moet klikken. Dan op sport en spel en dan paardrijden aanvinken, dan weer op zoeken. Ik dacht dat hij dat wel meenam in de link, maar dus kennelijk niet.

En misschien heb je nog iets aan deze link: http://www.regioncelle.de/interessantes ... eiten.html .

miranda73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:39

Hallo ik ben samen met mijn vriend, fries, wagen en hond bij manege in Börger gestart richting Vrees daar aangekomen bij stal Sun vally in een wigwam geslapen was echt top, gebouw met douches en keuken, stallen etc.
Van Vrees zijn we richting Haselunne daar wonen vrienden van ons, daar een nachtje verbracht, onder weg genoeg plekje waar we pause gemaakt hebben.
Van Haselune weer richting huis (we wonen in Rhede, duitsland) in Huntel in de buurt van de sluis bij Jägerhoff de nacht verbracht.
Vier dagen drie nachten met paard en wagen en vriend onder weg we gaan dit vaker doen.
Er bestaat een kaart waar alle ruiterwegen Reitwanderkarte "reiten im Emsland" www.reiterand-emsland.de
Veel plezier
:j

marian100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 12:18

nog ff een vraag over 'paarden meenemen naar Duitsland': moet je nog je paardenpapieren/paspoort meenemen? En: moet je ook je inentingsboekje meenemen?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:54

Als je je paard meeneemt naar Duitsland moet je het paspoort en inentingsboekje ( maar als het goed is staan de entingen in het paspoort) mee, met een speciale buitenlandverklaring van het VWA.