beau is bij mij geboren haar vader is marendales macintoch en haar moeder t rietenkasteels jollie, op 1 jarige leeftijd heb ik haar verkocht en zou graag willen weten hoe het met haar gaat en waar ze is.
Heb je misschien meer info (aftekeningen enz.) en een foto?
veery1
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 18:17
Kandor schreef:
Heb je misschien meer info (aftekeningen enz.) en een foto?
Ze is bruin met een aftekening op haar hoofd haar moeder heet het rietenkasteels jol ie verder heb ik geen foto ofzo meer waar ze duidelijk opstaat vandaar
maar ze hebben niet allemaal dezelfde naam en stamboom.................dus als je ze zou kenne dan wist je dit want zit een verdomd goed papier bij deze pony , maar in iedergeval bedankt dat je de moeite nam om toch even te kijken
De naam komt me erg bekend voor. Ik denk dat wij die pony hebben gehad voor in het span. Ze is dan inmiddels al weer een hele tijd geleden (een aantal jaren volgens mij) verkocht, alleen weet ik helaas niet waar ze is gebleven....
Laatst bijgewerkt door Ilivus op 27-07-11 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ilivus
Geplaatst: 27-07-11 20:33
Is het toevallig een van deze pony's op de foto (deze foto is van 2007)? Als het haar is dan heb je daar bij de zoektocht misschien iets aan...
veery1
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:13
tja het is moeilijk ze was toen een half jaar oud en nog heel donker ik weet niet of dat is veranderd ,maar de middelste pony komt het meest overeen , alleen haar bles was een klein beetje uitlopend in het neusgat had zij dat ook?