Harry's Horse jodhpur zipper: ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Harry's Horse jodhpur zipper: ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 10:23

hoi allemaal,

ik heb onlangs leren laarzen besteld waar ik nog een heeeeele poos op moet gaan wachten,dus voor in de tussentijd wil ik een paar simpele niet al te dure jodhpurs kopen.

hoe is jullie ervaring met de harry's horse jodhpur zipper?ik verwacht zeker geen topkwaliteit natuurlijk,maar ik wil voor een korte periode geen duur geld aan ariats uitgeven

alvast bedankt

BeauNicole

Re: Harry's Horse jodhpur zipper: ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:41

ik zou er eentje zonder ritsje nemen, bij mij sneuvelen er nog wel eens ritsjes, verdomd lastig! haha

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:40

ik heb zelf ook harry's horse zonder ritsje, ik vind ritsjes niet fijn dus ik zou eentje zonder rits nemen want ritsen gaan snel kapot of gaan open zonder dat je het merkt, maar je moet natuurlijk zelf weten wat jij het fijnstt vind.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:52

Nadeel van zo'n Jodphur is dat die precies moeten passen en je geen hoge wreef ofzo moet hebben en als je eens andere sokken aan hebt kun je niks aan de schoen "verstellen", daarom denk ik dat een schoen met veter beter is. Bijvoorbeeld deze?
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ersey.html

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:08

Ik heb de "zipper" gepast in de winkel, ze zaten niet heel erg lekker. Wilde van te voren wel graag jodphurs met een rits aan de voorkant, maar nadat ik de "smart" (met rist en veter) had gepast, heb ik die genomen. Zaten veel lekkerder en ze waren even duur :)
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .30100240/