Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dit is geen menings-issue...BrankaZ schreef:Ligt er maar net aan. Als kind niet, e-pony is iets Nederlands en dus internationaal gezien een paard.
Maar als volwassene mag je met een e-pony wel internationaal starten. Die wordt daar n.l. als paard gezien.
_Esther_87_ schreef:Nee dat mag niet. En daar heb je geen poll voor nodig hoor, zelfs al vinden heel veel mensen dat het wel mag, dan nog mag het nietDit is geen menings-issue...
Ter verduidelijking: Een E pony is dus ook niet echt een paard in het buitenland, daar is het nog veel meer een tussencategorie dan hier.
Edit: Ik heb het trouwens over dressuur, ik geloof dat er in andere disciplines wel meer mogelijkheden zijn.

nadjajump schreef:met springen weet ik ook bijna zeker dat je gewoon bij de paarden mag starten hoor
zie in ieder geval best vaak paardjes die kleiner lijken dan de hindernis. als de hindernis dan 1.60 is dan is het bijna zeker een e-pony...