Ik heb al gezocht naar gelijksoortige topic's maar die waren al vaak te oud. Excusses als dit hier niet hoort.
Sinds een jaar heb ik mijn startkaart en ben een paar keer gestart waar ik de bak kende. Nu ik nieuwe wedstrijden wil plannen zit ik vaak met de vraag wat voor soort bodem het is.
Persoonlijk rij ik liever op zand maar het is moeilijk terug te vinden of een wedstrijd op zand of gras word gehouden. Vaak staat dit niet aangegeven en moet ik de verenigingen mailen. Dat is opzich het probleem nog niet, maar ik ben vaak niet teruggemaild voor de inschrijfsluitingsdatum of gewoon helemaal niet.
Ik ben nog niet zo vaak gestart en heb de kennis niet van de accomodaties die andere misschien wel hebben doordat ze al langer wedstrijden rijden.
Nou bedacht ik me iets wat misschien wel voor veel meer mensen makkelijk zou zijn. Waarom word het soort bodem niet (verplicht)opgenomen in het vraagprogramma? Dat scheeld denk ik voor zowel ruiters als wedstrijdseceratriaat een hoop mail verkeer.
Misschien is het wel een stom idee, maar ik zou graag jullie mening erover willen horen.
. groetjes,