Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lousje22 schreef:Daks, ja daar dacht ik ook maar hij wilde echt geen kosten meer maken en hij mag al voor een leuk prijsje weg.
Roosje1978, wil hem dan evt op mijn kosten laten keuren (dit moet niet zo duur zijn geloof ik) en heb al aangegeven dat ik hem niet wil als hij afgekeurd word of er teveel aan moet gebeuren dit snapte hij wel.
Nee hij staat in Zeewolde.
.

en heb dan wel mooiere gezien voor 2000 euro. Had er ook een van die prijsklaase gezien in de buurt, maar omdat we midden in een verhuizing zitten is het budget daar even niet naar.
Het is een stuk rijden en best een gedoe en omdat ik al twijfelde wilde ik jullie mening ook even weten. 
Lousje22 schreef:@ prisca, die is ook wel wat duurderen heb dan wel mooiere gezien voor 2000 euro. Had er ook een van die prijsklaase gezien in de buurt, maar omdat we midden in een verhuizing zitten is het budget daar even niet naar.
Ik ga nu ook steeds meer twijfelenHet is een stuk rijden en best een gedoe en omdat ik al twijfelde wilde ik jullie mening ook even weten.