Ik was vandaag op een (outdoor)wedstrijd, maar toen ik aankwam kreeg ik te horen dat de eerste proef in de binnenbak zou worden verreden wegens het slechte weer. De tweede proef was wel gewoon buiten.
Nu heb ik heel bewust voor deze wedstrijd gekozen omdat het buiten en op zandbanen zou worden verreden en mijn paard wil in die binnenbak gewoon echt niet lopen. Dus balend en wel toch maar losgereden en jawel.. na een halve eerste proef maar afgegroet omdat paardlief compleet ontplofte en op luchtsprongen na niks meer wou. Tweede proef was gelukkig wel gewoon buiten en daar ging het gewoon lekker.
Al met al baal ik gewoon ontzettend, want als ik eerder had geweten dat het binnen werd verreden, was ik er niet eens naartoe gegaan. Nu is de vraag, mag dit eigenlijk wel midden in het buitenseizoen? Ik had de hele dag al in de gaten gehouden of de wedstrijd door de regenval niet was afgelast,maar dat was niet het geval, nou ja, dat had van mij liever gemogen.. nu heb ik mijn startgeld gewoon weggegooid.