Ik heb een donker grijs jasje en ga rijden met een grijze schimmel Ik wil ook een grijs dekje, geen wit. Ik heb een zwarte cap, laarzen en tuig
Maar nu twijfel ik, een roze shirtje of toch een klassiek wit? Roze of wit wil ik evt terug laten komen in de bies van het dekje. wie heeft evt een foto van grijs met roze gecombineerd, of is dit voor de meeste jury leden toch te gekleurd?
0000
Geplaatst: 14-07-11 22:11
Ehm roze shirtje? Ik geloof niet dat dat is toegestaan eigenlijk...
Shirtje zie je toch niet.. Zou roze biesjes doen Heb zelf grijs met paars gevoerd, paars op de zakjes, paarse knopen, paars langs het dekje en paars in mn frontriem. Ben nog op zoek naar een paarse plastronspeld, heb ook altijd paarse oorbellen in
Lynn_Nikita
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 11:27
_Esther_87_ schreef:
Ehm roze shirtje? Ik geloof niet dat dat is toegestaan eigenlijk...
wel, mag wel
ik heb al een grijs jasje, zonder gekleurde biesjes of zakjes, gewoon grijs, met zwart fluwelen kraag
Volgens mij mag roze niet als je met warm weer je jasje uit mag doen. Dan moet het volgens mij een witte of champange kleur zijn.
Verder ga ik wel voor roze
Lynn_Nikita
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 20:43
Onder de rij-jas draag je meestal een overhemd of blouse, maar een t-shirt voldoet ook. Wit, beige of geel heeft de voorkeur, maar onder het jasje zie je er toch niets van dus een andere kleur kan ook, alleen mag daarmee niet in zomertenue (zie onder) gereden worden. Overhemden/dressuurblouses moeten bij lange mouwen voorzien zijn van witte manchetten. staat op bokt wiki