Met 1 paard bij 2 kringen selectie rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unravelation

Met 1 paard bij 2 kringen selectie rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:29

Ik zat de uitslagen van mijn regio te bekijken en tot mijn verbazing is er een combinatie geselecteerd bij een kring, die daarvoor bij mijn kring selectie heeft gereden met hetzelfde paard. Nu was ze in mijn kring niet geselecteerd, in de andere wel. Maar mag je eigenlijk wel in 2 kringen met hetzelfde paard selecteren? Combinatie is dan schijnbaar lid bij 2 verenigingen?

MarrieLeen

Re: Met 1 paard bij 2 kringen selectie rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:00

Volgens mij zijn de selectiewedstrijden niet alleen voor eigen vereniging, maar ook van andere verenigingen.
Als ze dus meerdere selectiewedstrijden heeft gestart, bij verschillende kringen, kan dat wel.
Ze mag alleen maar bij haar eigen kring kringkampioenschap starten, waar haar vereniging bijhoort. En zo verder naar eventueel regio's.

Unravelation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 15:53

Dat bedoel ik dus, ze heeft bij 2 kringen geprobeerd de selectie voor het regiokampioenschap te halen. Bij de eerste is dat niet gelukt, bij de andere kring wel. We hebben namelijk maar 1 kringwedstrijd voor de regio, de kringen zijn hier niet zo groot waardoor er geen meerdere selectiedagen nodig zijn.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:55

heeft ze dan ook 2 rijverenigingen waar ze lid is??

Lielle

was die kringwedstrijd opengesteld voor andere kringen? En kijk eens of de club waar ze voor rijdt wel in jouw kring valt? Mss heeft ze die wedstrijd in jouw kring als 'gewone' wedstrijd gereden omdat ze zelf bij een andere kring hoort.

Pitt25

Dat zou niet moeten kunnen. Je kunt wel meerijden tijdens de selecties voor een andere kring maar die uitslagen zijn dan puur voor de punten en prijzen en mogen niet meetellen voor de selecties. Ik vermoed dat het een foutje is.

Unravelation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 16:16

@Lielle, volgens mij kan dat niet, ons kringkampioenschap was dacht ik 'gesloten'. Helaas kan ik niet zien bij welke vereniging ze lid is binnen mijn kring.
Na even googlen vind ik bij een uitslag van een andere wedstrijd dat ze dus ook lid is van een vereniging in mijn kring. Dus is ze lid bij 2 verenigingen in 2 verschillende kringen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:19

mss is ze overgestapt naar een andere vereniging? Als het idd klopt dat ze voor twee verenigingen heeft gestart, lijkt me dat de enige verklaring, en dan nog is het vreemd.

Ik twijfel niet aan jou, maar ik heb bv ook regelmatig twee verschillende plaatsnamen op de startlijst, die van de club of mijn eigen woonplaats en dat ligt een flink end uit elkaar.

Wat Pitt zegt kan ook nog kloppen, wellicht was de andere wedstrijd wel opengesteld, en is er een foutje gemaakt.

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:11

ooh dat wil ik ook wel, dubbele kans _O-