Het is een a-welsh pony.....maar weet totaal niet hoe ik zulke dingen opmeet.
Ook ivm zadel enz...we hebben nu wel een zadel, maar hoe weet ik dat het echt goed zit?
bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De dekentabellen zijn altijd een indicatie,net als kledingmaattabellen voor mensen.Toch is het fijn om een maat te weten waar je mee kunt beginnen,zeker als je er nooit eerder met dekens te maken hebt gehad.
Ja, geef mij nou maar die deken, als ie te groot is is dat mijn probleem.

lexie2010 schreef:Heb je wel vanaf de manenkam (schoft) gemeten? Dus niet onderkant schoft (aan de rug kant). Het lijken erg rare maten(??) Je zou zeggen dat je ondermaat 150/155 nodig zou hebben (aan de ondermaat die je hebt opgemeten af te lezen). Maar dat zou betekenen dat je een deken van 105cm bovenlengte nodig zou hebben. Misschien bovenmaat nog een keer opmeten?

Tinky12 schreef:Denk dat hij/zij daarin verzuiptIk kan die van mij ook geen deken van 175cm opleggen...
Is er niet iemand bij je in de buurt met een paardje met een deken die je even mag lenen om te passen?Wat was de lengte van de fleece trouwens?
lexie2010 schreef:Heb je wel vanaf de manenkam (schoft) gemeten? Dus niet onderkant schoft (aan de rug kant). Het lijken erg rare maten(??) Je zou zeggen dat je ondermaat 150/155 nodig zou hebben (aan de ondermaat die je hebt opgemeten af te lezen). Maar dat zou betekenen dat je een deken van 105cm bovenlengte nodig zou hebben. Misschien bovenmaat nog een keer opmeten?