Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CrazyCat schreef:En dat heeft dus geen zin achteraf meppen dat is eerder dierenmishandeling dan nuttig.
Een tik heeft alleen zin als het op het moment van uithalen gebeurd zoda het paard oorzaak en gevolg aan elkaar kan knopen.
mang schreef:CrazyCat schreef:En dat heeft dus geen zin achteraf meppen dat is eerder dierenmishandeling dan nuttig.
Een tik heeft alleen zin als het op het moment van uithalen gebeurd zoda het paard oorzaak en gevolg aan elkaar kan knopen.
paarden zijn écht niet achterlijk en weten heel goed dat ze niet moeten trappen. Ze koppelen die klap echt wel aan hun trap hoor
mang schreef:CrazyCat schreef:En dat heeft dus geen zin achteraf meppen dat is eerder dierenmishandeling dan nuttig.
paarden zijn écht niet achterlijk en weten heel goed dat ze niet moeten trappen. Ze koppelen die klap echt wel aan hun trap hoor
ik heb het over dat die vrouw op de grond lag en hem toen een klap verkocht. _Dora_ schreef:Ja ik ben ook zeker van mening dat het aangeven van grenzen bijna het belangrijkste is in een band met een paard. Met het zijn voetjes heeft hij totaal geen problemen, hij tilt ze nu alle 4 zelfs op (nadat ik hem aangepakt heb)
@ CrazyCat, het was ook niet achteraf, de zweep lag om het hoekje toevallig vandaar dat ze er zo bij kon....
CrazyCat schreef:_Dora_ schreef:Ja ik ben ook zeker van mening dat het aangeven van grenzen bijna het belangrijkste is in een band met een paard. Met het zijn voetjes heeft hij totaal geen problemen, hij tilt ze nu alle 4 zelfs op (nadat ik hem aangepakt heb)
@ CrazyCat, het was ook niet achteraf, de zweep lag om het hoekje toevallig vandaar dat ze er zo bij kon....
Dan heb ik het verkeerd gelezen dan was haar timing dus wel ok.