hoi hoi ik ga op ponykamp naar manege smit zijn er nog meer die dat doen kunnen we alvast kennis maken namelijk heb ik alvast wat vrienden(vriendinnen) ik ga de eerste week week 30 wie ook??
meikiera
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-11 17:20
en wat vonden jullie van je ponykamp op manege smit
meikiera
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-12 16:33
het mag wel gesloten worden het is in middels al verleden tijd ik heb er nu niks meer aan als iemand reageerd
ikke
Geplaatst: 03-01-12 19:27
meikiera schreef:
het mag wel gesloten worden het is in middels al verleden tijd ik heb er nu niks meer aan als iemand reageerd
Maar anderen hebben wellicht wel iets aan jouw mening over het kamp. Brand los.......
het was super we hebben geloof ik alles gedaan wat mogelijk was van springconcours tot dresuur wedstrijd. de slaap ruimtes waren super en de sfeer was super. de groepen werden verdeeld op niveau. en ik heb heel veel geleerd. we aten super lekker en ik bedank Hennie daarvoor we deden nog veel spelletjes op en met het paard maar ook zonder er was voltige en je mog helpen met alles wat je wou er werd goed voor pension paarden gezorgd en de paarden werden voor iedereen goed gekozen meer info nodig mail me maar ik heb nog genoeg te vertellen