Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DeadxStar schreef:Beetje onzin om er een nieuw topic over te openen, er bestaat een lipica topic waar je alle ervaringen kwijt kan
Maar zoals ik al in een ander topic zei, waarom neem je dan geen contact op met lipica zelf? Dat vind ik goede service hoor..
Met mijn laarzen is niets mis, had ze op tijd, zien er netjes uit, en bevallen heel erg goed
emr schreef:Hier ook een slechte ervaring, een weekje terug reden wij daar heen, we moesten van ver komen dus alles gecheckt of ze wel open zouden zijn enz. Op de site stond 9 u dus wij daar met goede moed heen, staan we voor dichte deuren. Om 10 u was er nog niemand, wij gebeld. Geen reactie, toen maar in gesproken. Ruim een uur later weer gebeld, weer geen reactie en weer ingesproken, nummer achter gelaten en gevraagd om terug te bellen. Nee niks meer van ze gehoord. Jammer maar helaas. Het klonk allemaal zo goed.
Dressuurgek schreef:emr schreef:Hier ook een slechte ervaring, een weekje terug reden wij daar heen, we moesten van ver komen dus alles gecheckt of ze wel open zouden zijn enz. Op de site stond 9 u dus wij daar met goede moed heen, staan we voor dichte deuren. Om 10 u was er nog niemand, wij gebeld. Geen reactie, toen maar in gesproken. Ruim een uur later weer gebeld, weer geen reactie en weer ingesproken, nummer achter gelaten en gevraagd om terug te bellen. Nee niks meer van ze gehoord. Jammer maar helaas. Het klonk allemaal zo goed.
Was je op zaterdag 2 juli heen gereden? Toen waren net 1 dag de nieuwe openingstijden ingegaan, vanaf 1 juli zijn ze op zaterdag dicht namelijk...
Maar zoals DeadxStar als zei; er is een Lipica topic...
SanneHylke schreef:DeadxStar schreef:Beetje onzin om er een nieuw topic over te openen, er bestaat een lipica topic waar je alle ervaringen kwijt kan
Maar zoals ik al in een ander topic zei, waarom neem je dan geen contact op met lipica zelf? Dat vind ik goede service hoor..
Met mijn laarzen is niets mis, had ze op tijd, zien er netjes uit, en bevallen heel erg goed
Ik denk dat het voor iedereen anders is!
Ik ken feike_nr1 zelf en ik weet hoeveel ze er voor heeft gedaan en ik weet ook hoe ze als maar is afgewimpeld,
ik zou er ook niet mee eens zijn! En als ze dan ook nog als maar zeggen dat je niet moet zeuren om die kleine dingetjes die niet goed zijn
dan word je toch ook niet blij van lijkt mij.
Ik heb zelf ook nooit gezeur met mijn laarzen gehad, maar als ik op deze manier aan mijn nieuwe 1ste paar rijlaarzen moest beginnen
dan was ik ook heel erg boos en teleur gesteld geworden.