Horseback Archery

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Horseback Archery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 17:22

Gezien er overige in dit kopje staat en ik geen idee heb waar het anders zou moeten, zet ik het hier, excuses indien dit niet goed is.

Ik rijd inmiddels 14,5 jaar paard en ik heb daar heel veel plezier in. Ook ben ik altijd erg geïnteresseerd geweest in boogschieten. Heb het alleen nooit ECHT door gezet (als in een eigen boog kopen etc. ik heb het wel veel gedaan).
Ik ben altijd min of meer recreatief bezig geweest en al enige tijd speelt bij mij het idee van horseback archery. Natuurlijk zou ik eerst met flink wat handboog lessen beginnen, maar ik ben dus ook op zoek naar info en ervaringen met het échte werk.

Zijn hier überhaupt bokkers die hier meer van weten? Die mij info kunnen geven over waar ik het beste naar kan zoeken als ik er klaar voor ben om naar een ruiterboog te zoeken?

Ik heb contact gehad met verschillende verenigingen over boog schieten te paard, maar daar kunnen ze me allemaal niet echt mee verder helpen.

Wees gerust, ik ga niet over een nacht te ijs en ik zorg ook echt wel dat zowel ik, als mijn paard, als mijn omgeving veilig zijn.

EDIT: andere zoekterm gebruikt bij nader inzien, ik zal zelf een mod temmen over dubbel topic.

Revanches

Re: Horseback Archery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:30

Slotje.