GZ: KWPN Bolero, grote bruine ruin, 5 jaar Uptown X Neostan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

GZ: KWPN Bolero, grote bruine ruin, 5 jaar Uptown X Neostan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 19:17

Hoi bokkers,

Ik ben op zoek naar het paard Bolero, Uptown X Neostan. Bolero is 5 jaar en is een grote ruin van ongeveer 1.80. Hij is bruin met zwarte manen en staart en heeft een kolletje op zijn hoofd. Op zijn linker voorbeen aan de bovenkant heeft hij een litteken. Daarnaast heeft hij cornage, wat te horen is tijdens het werk/rijden.

Bolero heeft in januari 2011 bij Coaching-Hippic in Naarden gestaan. Het laatste wat ik weet is dat hij daar 1,5 maand geleden verkocht is. Er werd mij verteld dat Bolero naar Friesland is verhuisd en aan een man verkocht is die er graag dressuur en recreatief mee wil rijden. Hij mocht eerst nog een jaar op de wei staan en daarna wilde deze man ermee aan de slag.
Dat hij is januari in Naarden heeft gestaan weet ik zeker, dat hij daarna naar Friesland is verkocht is mij verteld.

Ik zou heel graag willen weten waar Bolero staat en in contact willen komen met zijn nieuwe eigenaar.

Hieronder heb ik enkele foto's van Bolero, in mijn profiel staan meer foto's. Ook heb ik meer foto's op aanvraag.

Kan iemand mij verder helpen?

Afbeelding

Afbeelding

Hier werd hij net zadelmak gemaakt, 3de keer erop.
Afbeelding

Hier is is hij wat ouder.
Afbeelding

gr Chantal

nr_1

Re: GZ: KWPN Bolero, grote bruine ruin, 5 jaar Uptown X Neostan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:56

misschien kun je de mensen van hippic coaching bellen? ik heb mijn paard ook bij hun weg. op marktplaats als je naarden in typt krijg je wel advertenties van hun, en anders even googlen? wanneer je naar ton vraagt kan hij je vast wel verder helpen!

en weet je ook waar in friesland het paard heen is gegaan ?

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:58

Ik herken hem zo niet.. maar hou m'n ogen voor je open
Het staat hier overigens niet goed, ik tem even.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 20:18

nr_1 schreef:
misschien kun je de mensen van hippic coaching bellen? ik heb mijn paard ook bij hun weg. op marktplaats als je naarden in typt krijg je wel advertenties van hun, en anders even googlen? wanneer je naar ton vraagt kan hij je vast wel verder helpen!

Ik heb via een ruiter van coaching hippic vernomen dat hij naar friesland is verhuisd, verder wist deze ruiter het niet. Dus weet helaas niet waar.

Ik heb coaching hippic zelf 2x keer gemaild, maar helaas geen reactie gekregen. Vandaar dat het nu via bokt probeer.
Laatst bijgewerkt door Oretha op 08-07-11 20:37, in het totaal 3 keer bewerkt

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 20:18

enniee schreef:
Ik herken hem zo niet.. maar hou m'n ogen voor je open
Het staat hier overigens niet goed, ik tem even.

ow graag, bedankt!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:55

EA-GZ-PP => OV

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 11:09

Weet iemand toevallig of ik hem ook via het stamboek kan opzoeken waar hij nu staat?

Bij het fjordenstamboek bijv, wordt de nieuwe eigenaar en plaats altijd aangepast. Is dit bij het KWPN ook en hoe kan ik hem dan eventueel opzoeken?

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:14

Nee, dit is alleen zo als de nieuwe eigenaar lid is van het KWPN en de moeite doet om de papieren op te sturen om over te laten schrijven.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 11:14

edit
Laatst bijgewerkt door Oretha op 09-07-11 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:16

Je kan de kwpn bellen voor info. Als de nieuwe eigenaar zich registreert dan kun je er achter komen maar dit doet niet iedereen. Op kwpn site staat een telefoonnummer.
Laatst bijgewerkt door sarosxx op 09-07-11 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 11:16

Dank je wel! Ik ga eens kijken.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:20

Succes, nu hopen dat de nieuwe eigenaar het paard op zijn naam heeft gezet. KWPN is tijdens kantooruren bereikbaar.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 11:25

sarosxx schreef:
Succes, nu hopen dat de nieuwe eigenaar het paard op zijn naam heeft gezet. KWPN is tijdens kantooruren bereikbaar.

Dat hoop ik, op horsetelex staat hij niet.

Ik vrees dat wanneer iemand hem voor recreatief gebruik heeft, dat hij niet geregistreerd staat op zijn nieuwe adres.
Ik ga maandag gelijk bellen!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 12:11

nr_1 schreef:

Coaching-hippic heeft me nu wel terug gemaild. Hij heeft gezocht, maar geen naam en emailadres meer. Mocht de huidige eigenaar hem nog mailen, zou hij het vragen.

Maar denk niet dat de huidige eigenaar nog mailt vrees ik, zou wel heel toevallig zijn -O-

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:31

grauwman schreef:
Nee, dit is alleen zo als de nieuwe eigenaar lid is van het KWPN en de moeite doet om de papieren op te sturen om over te laten schrijven.

hoef je geen lid voor te zijn alleen kost het dan 41,80 geloof ik, ik heb het ook op deze manier gedaan!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:41

enniee schreef:
grauwman schreef:

hoef je geen lid voor te zijn alleen kost het dan 41,80 geloof ik, ik heb het ook op deze manier gedaan!

Maar de meeste paarden worden niet op naam gezet. Die van mij staat ook nog gewoon op naam van de fokker.

Succes met je zoektocht!

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:17

Heey! Ik las je bericht! Bo is idd verkocht naar een hele leuke jongen! Staat lekker in het land! Ik kwam hem laatst nog tegen op concour (niet met bo maar hij kwam kijken) en toen vertelde die dat het goed met hem ging en dat ie rustig aan het longeren was. Als ik had geweten dat ton zijn adres enzo niet meer had had ik het gevraagd! Als ik nog wat hoor laat ik het je weten!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 16:21

Xpinoxx schreef:
Heey! Ik las je bericht! Bo is idd verkocht naar een hele leuke jongen! Staat lekker in het land! Ik kwam hem laatst nog tegen op concour (niet met bo maar hij kwam kijken) en toen vertelde die dat het goed met hem ging en dat ie rustig aan het longeren was. Als ik had geweten dat ton zijn adres enzo niet meer had had ik het gevraagd! Als ik nog wat hoor laat ik het je weten!

Heey, ow wat ontzettend leuk om te horen!! Daar ben ik echt blij mee. Als je zijn adres of email zou willen vragen zou ik echt heel leuk vinden.
Hoop dat die jongen het ook nog leuk vind als ik hem dan zou mailen. Dat moet ik dan ook even afwachten. Ik zou voor hem ook nog leuke foto´s hebben enzo.

justinV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:44

Ha Chantal,

Wat een toeval..

Vandaag was ik aan het zoeken naar meer informatie over Bolero op internet (Horsetelex etc.)..en toen zag ik dit bericht van jou staan. Ik heb hem sinds een maand of 5 in mijn bezit.. hij staat in de buurt van Otterlo ( heeft idd paar maanden in Friesland gestaan om wat meer gewicht te krijgen en te relaxen) en hij maakt het erg goed..we rijden 3-4 keer per week met en zonder zadel. Als je het leuk vind kan je altijd eens komen kijken.

Groetjes Justin

PS ook goed om te zien dat je als leuke jongen wordt omschreven :) mijn hele avond kan niet meer stuk..

justinV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:22

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 09:49

justinV schreef:
Ha Chantal,

Wat een toeval..

Vandaag was ik aan het zoeken naar meer informatie over Bolero op internet (Horsetelex etc.)..en toen zag ik dit bericht van jou staan. Ik heb hem sinds een maand of 5 in mijn bezit.. hij staat in de buurt van Otterlo ( heeft idd paar maanden in Friesland gestaan om wat meer gewicht te krijgen en te relaxen) en hij maakt het erg goed..we rijden 3-4 keer per week met en zonder zadel. Als je het leuk vind kan je altijd eens komen kijken.

Groetjes Justin

PS ook goed om te zien dat je als leuke jongen wordt omschreven :) mijn hele avond kan niet meer stuk..

Heey, goed om te horen! Heb je email inmiddels gekregen via pb, dus ik ga je even mailen. Zou het leuk vinden om te komen kijken, ik heb over een week vakantie, dus mischien dat het dan een keer kan. Ik heb Bolero als 3-jarige gekocht, dus ik kan wel meer over hem vertellen. En heb nog een hoop foto's als je het leuk vind.

Wordt ik als leuke jongen omschreven? :+ haha Waar staat dat dan? Je link doet het niet trouwens.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 15:21

Ik heb de eigenaar van Bolero inmiddels gevonden en ga binnenkort bij hem kijken.

Iedereen erg bedankt voor de hulp!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:44

Slotje. Het paard is inmiddels gevonden.