Vorige eigenaar Challenger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Vorige eigenaar Challenger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 11:22

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van Challenger. Ik zou het leuk vinden om wat meer over hem te weten zodat ik beter op hem kan gaan rijden.
Challenger is een 4 jarige donkerbruine ruin met een bles. Hij is heel braaf en zoekt heel erg je hand op.
Zijn ras weet ik niet maar dat zou wel iets kunnen zijn van KWPN maar ook wel iets met een tuigpaard want zo loopt ie een beetje.
Het is ook een luchtzuiger en daar heeft hij een band voor.

Ik heb geen foto's maar als je zijn vorige eigenaar was dan zou je hem zowel kunnen herkennen, dan kun je me altijd pb-en.

Mijn instructrice maakte een opmerking over dat ik door moest rijden omdat hij anders circustrucjes ging doen. Ik weet niet of dat voor de grap was of dat het echt een circuspaard was.

Paardenmeis1

Re: Vorige eigenaar Challenger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:24

Je omschrijving lijkt op best veel paarden en heeft geen typische kenmerken, misschien kan je er alsnog een foto bij plaatsen?

Waar heb je hem zelf vandaan, dat soort informatie kan ook helpen!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 11:27

Miseria schreef:
Je omschrijving lijkt op best veel paarden en heeft geen typische kenmerken, misschien kan je er alsnog een foto bij plaatsen?

Waar heb je hem zelf vandaan, dat soort informatie kan ook helpen!

Ja die zou ik volgende week kunnen maken, ;)
Maar nu verder geen reacties erop. Volgende week heb ik een foto :)

Paardenmeis1

Re: Vorige eigenaar Challenger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:28

En uit welke plaats of bij welk bedrijf heb je hem zelf gekocht? Dat is ook een herkenningspunt :)