Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Na de 2 proeven was mijn moeder helemaal benauwd enzo.

Moet er wel bij zeggen dat ik er geen kwartier over doe om naar de volgende ring te gaan, dat vind ik niet eerlijk tegenover de rest en de vereniging want dan loopt het steeds uit.
wij tellen als vereniging altijd zowiezo 7 minuten voor het rijden van een proefje (en zelfs 8 als de ringen verder uit elkaar liggen), omdat t vaak ook nog ff duurt voordat je mag starten vd jury enzo
en dan ook altijd toch wel minstens 7-15 minuten "rust" ertussen 
want zo heeft verenigingsgenootje ook al eens planning gemaakt en vergeten dat ze het proefje ook nog moesten rijden
maar dat zag ik toen nog op tijd voor ze online kwamen 
Miseria schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vind het wel raar. Ik ben niet anders gewend als dat er zeker 20-30 minuten tussen de starttijden zit.. dus zeker een kwartier ertussen.
Dressuurgek schreef:Miseria schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vind het wel raar. Ik ben niet anders gewend als dat er zeker 20-30 minuten tussen de starttijden zit.. dus zeker een kwartier ertussen.
Is wel opmerkelijk dat in het westen 30 min tussen je starttijden zit en dat in het oosten 15 min tussen zit. Ik rij pas sinds 1 jaar in het oosten wedstrijden en was dus altijd gewend dat in Noord-Holland er een half uur tussen zat en nu hier zo snel op elkaar. Maar is ondervind er eigenlijk geen hinder van, vindt het wel pretig eigenlijk.
Maar in het geval van de TS is het wel erg krapjes gepland

Miseria schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vind het wel raar. Ik ben niet anders gewend als dat er zeker 20-30 minuten tussen de starttijden zit.. dus zeker een kwartier ertussen.