wanneer starten na aanvraag startkaart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

belinda16

wanneer starten na aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 19:41

ik heb al een beetje lopen googlen en de zoek functie hier op bokt gebruikt maar kwam er niet helemaal uit.. en ik heb ook al op de site van het knhs gekeken.

ik ga waarschijnlijk binnekort een startkaart aanvragen. nou ben ik benieuwd wanneer deze maxm. binnen komt.
nou las ik ook iets op bokt over blanco coupons. kan je dus gewoon starten gelijk na aanvraag? en hoe zit dat met blanco coupons aanvragen? en hoe lang duurt het voor een blanco coupon binnen is? en is er nog iets wat belangrijk is om te weten :o

Alvast heel erg Bedankt!! :)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: wanneer starten na aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:57

het duurt ongeveer 2 weken voor je startkaart binnen is. als je 1 paard hebt is het niet makkelijk om een blanco coupon aan te vragen, dat is volgensmij meer voor mensen met een springstal en die iedere maand een nieuw paard hebben om mee te springen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:15

2 weken? Ik heb er toch een pak langer op gewacht, KNHS bleek het erg moeilijk te vinden om mn pony te registreren, hebben ze het nog fout gedaan ook. Op mn startkaart is ze een belg :+

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:17

Bij mij duurde het 2 dagen *D

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:18

ze zeggen bij ons op de club ongeveer 2weken maar als er op dat moment heel veel aanvraag is van de startkaart duurt het wel langer

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:32

Je kan blanco coupons aanvragen als je aanvraag goed binnen is bij de KNHS, dan mag je gaan starten. Maar ik zou gewoon even wachten totdat je startkaart binnen is, meestal binnen een week of 2 / 3. Blanco coupons kosten namelijk 18 euro per stuk (! en je hebt 2 coupons per wedstrijd nodig). Terwijl je normaal voor een set van 16 coupons ook 18 euro betaald.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:57

Dit kan je zelf goed opzoeken op de site van de KNHS
Of je kunt de KNHS bellen/mailen om het helemaal zeker te weten, daarom hier een slotje.