Hallo bokkers! Ik ben op zoek naar Sunny, een manegepony die ± 2008 verkocht is aan een zorgboerderij. Ik heb sunny op de manege altijd gereden, en was beste maatjes met hem! De manege waar ik reed (stal koorn) stopte ermee, en zo is hij samen met YumYum verkocht. Het lijkt me nog altijd heel leuk om hem een keer op te zoeken, of in ieder geval te weten hoe het met hem gaat! Hier even kort wat info over hem:
- Sunshine (afgekort Sunny) - 3kleur bont - leeftijd onbekend - ruin - ±1.20 cm - vrij stevig gebouwd - ramshoofdje - manegepony - ±2008 verkocht naar zorgboerderij - samen met Welshje Yum Yum (spierwit!) - Bokkerig in de galop, ging alleen met mij goed! - Erg sterk - beetje lomp - zowel volwassenen als kinderen reden op hem vanwege zijn grove bouw
Ik zal even foto's gaan zoeken, en die in het topic plaatsen! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen m'n oude vriendje te vinden!
Sunny staat op manege Pretfort in Aarlanderveen! http://pretfort.nl/?page=210 Yumyum heeft daar ook een tijdje gestaan, maar was niet geschikt als manegepony, en is doorverkocht.
WenMLove
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-11 14:22
Zo! Dat is snel gegaan! Hartstikke bedankt hoor! Heb je het telefoonnummer van Pretfort?
haha sorry, ik ben niet zo slim! We waren niet al langer op zoek hoor, maar we zaten foto's op de oude laptop te kijken en toen kwamen we er ook een paar van Sun tegen! Vandaar! Toen gelijk even wat op bokt gezet ;p
Met Sunny gaat het erg goed ( en ook met Yumyum, want ondanks dat hij verkocht is staat hij bij bekende waar hij helemaal op zijn plek is). Sunny loopt op het moment meestal 5 dagen mee in de lessen (1 uurtje) en wordt op 2 dagen gehuurd. Daarvoor werd hij ook 2 dagen gehuurd door een meisje wat hem altijd erg fanatiek reed.. zal even een foto zoeken, haha. Ik heb er ooit wel is opgereden in het begin, meer om te kijken hoe hij was etc. Ik vind het een erg fijne en eerlijke pony. Dat zal hij altijd wel geweest zijn volgens mij? HIj laat het altijd goed weten wanneer hij vind dat je hem terrecht aanpakt of niet, echt een fijne pony.
Ik weet niet of hij altijd al moeite heeft gehad met de galop? Want hij springt regelmatig achterover.
Dit is het meisje die hem toen de tijd huurde en altijd fanatiek heeft gereden (foto is voordat ze een proefje gingen rijden op de opendag.):
Wat leuk om te horen! Hij vond de galop indd altijd al wat moeilijk, bij het aanspringen 1 of 2 bokjes, dan een stukje racen en daarna ging het super! Het was echt m'n maatje, wat ben ik blij te horen dat het goed met hem gaat! Rijd hij per dag gewoon 1 uurtje?
Wat denk je; zouden ik en mijn moeder een keer langs mogen komen? M'n moeder is ook nog helemaal in love bij hem! ;p
Maritelisab
Geplaatst: 08-07-11 12:14
Okee, dan is het dus niet zo raar, haha. Het bokken doet hij nu eigenlijk niet meer, en ook de galop gaat al wat rustiger. Maar je merkt inderdaad dat hij het moeilijk vind. Ik denk dat jullie gewoon langs mogen komen, hij loopt nu nog mee met ponykamp en dan heeft hij zaterdag 5 weken vakantie. In die tijd mogen wel gewoon mensen een uurtje komen rijden of hem gewoon lekker vertroetelen. Meestal loopt hij een uurtje, heel soms 2.