Startcoupons

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jackie1995

Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 16:57

Oke, ik snap er niks meer van!

Ik heb startcoupons netjes ingevuld en wilde het op de post doen om naar de wedstrijdsecretariaat te sturen van mijn vereniging (waar tevens ook de officiele wedstrijd plaatsvind) maar nu lees ik net op internet dat je de startcoupons mee moet nemen als je op wedstrijd gaat en deze daar af te leveren bij de wedstrijdsecretariaat?! (en moet je ook 1 briefje zelf houden? want ze bestaan uit 3 velletjes)
maar hoe moet je je dan inschrijven voor een wedstrijd?

kunnen jullie mij helpen?!

liefs
Laatst bijgewerkt door jackie1995 op 05-07-11 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Elise95

Re: Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:59

Je schrijft je in via de mai ofzo. Meestal moet je ze dan na de bevestiging opsturen, maar als de vereniging meld dat je ze op de dag van wedstrijd moet mee nemen, doe je dat.

Marlies1996

Re: Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:09

Dat laatste briefje moet je niet zelf houden, gewoon de drie velletjes inleveren, die laatste krijg je dan weer terug en daarop kun je je punten vinden.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:57

Inderdaad alles inleveren. 1 vel is voor jou, eentje gaat naar de KNHS en eentje blijft bij de vereniging. Het is jouw bewijs van deelname en aantal punten dat je hebt gereden. Je moet altijd zelf aan kunnen tonen hoeveel WP je gereden hebt (de KNHS houdt het wel bij, maar daar zitten soms fouten in).

Bij sommige verenigingen gaat de aanmelding via e-mail en dan neem je op de dag zelf coupons mee.

Channiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:42

Het verschilt heel erg per wedstrijd. Bij de één moet je het namelijk wel opsturen via de post en de ander heeft voldoende aan een e-mail.
Je moet gewoon heel goed naar het vraagprogramma kijken. Daar staat het meestal wel op of op startlijsten.nl

jackie1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 13:28

Channiey schreef:
Het verschilt heel erg per wedstrijd. Bij de één moet je het namelijk wel opsturen via de post en de ander heeft voldoende aan een e-mail.
Je moet gewoon heel goed naar het vraagprogramma kijken. Daar staat het meestal wel op of op startlijsten.nl

dankje! :D