Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Over niet al te lange tijd zijn mijn Jodphurs en Chaps wel weer aan vervanging toe, alleen weet ik niet wat ik daarna moet doen. Zouden leren laarzen voor mij toch beter zijn omdat ik dan misschien meer stevigheid rond mijn enkels heb en stiller kan zitten? Of zijn juist Jodphurs met chaps beter? Zijn
Citaat:Bedankt voor jullie reacties.
Apple01 (sorry, weet je naam niet): Zijn rundleren rijlaarzen met een binnenvoering van kalfsleer dan het beste?
Ik heb al veel op internet gezocht over leren rijlaarzen. Sowieso moet ik natuurlijk passen in een winkel.
Mijn budget is niet zo groot, ik denk niet meer dan €160,-.
Ik heb ook gelezen dat je beter een laars met veters kan hebben, omdat dit beter zit. Klopt dat? Het zal per persoon wel verschillend zijn..
Dus
Ik moet mijn petrie's nu helaas weg doen omdat ik mijn enkelbanden heb gescheurd en een botje heb gebroken, en nu kan ik er niet meer inkomen omdat er geen rits in zit. Hier had ik voor die tijd nooit last van, maar nu helaas wel.. Je zal zelf vast ook weten hoe lang het duurt voor zoiets genezen is bij fibro klachten..