Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:Je zit in Houten en ik werk in Houten, kan wel eens keer uit mn werk bij je langs komen en samen met jou eens kijken hoe de verhoudingen liggen tussen jou en je pony?
Wel handig als oefenmateriaal voor mijn gedragstherapie opleiding

appelxkiwi schreef:Heee!
Ik heb sinds 2 maanden een erg leuke, toch enorm eigenwijze bijrijdpony. Volgens mensen op stal 'gevaarlijk', al heb ik hier tot nu toe nog niks van gemerkt. Ze is heel scheef en schudt veel met der hoofd, ik krijg les om dit eruit te krijgen. Daarnaast heeft ze een veulentje, Fay. Maar dat terzijde..
De pony, Roxy, was ten eerste al zo'n 5 maanden niet meer in handen geweest (hiermee bedoel ik dat er niet op gereden is etc, de eigenaar heeft wel voor haar gezorgd qua voeren, in de stal zetten etc.). De mensen die haar voor het laatst hebben verzorgt, heeft Roxy 'weggepest'. Ik probeer haar respect te krijgen, hebben jullie hier goede oefeningen voor? Tijdens het rijden is ze enorm braaf, luistert perfect op m'n stem en benen, alleen als zij geen zin heeft om stil te staan als ik op wil stappen, staat ze ook niet stil.
Voor meer vragen of andere informatie moet je maar even een pb sturen of berichtje achterlaten!