Ik ben op zoek naar [b]Golden Boy[b]. Hij is bij ons geboren en ik heb hem 6 jaar gereden. Toen is hij verkocht(volgens mij in 1993) en bij een handelaar in Bemmel terecht gekomen. We zijn daar op een droevige manier uit elkaar gehaald. Daarna heeft iemand ons gebeld uit Brabant voor informatie over Golden Boy. Ze hadden hem gekocht. Alleen heeft mijn vader geen nummer genoteerd van deze mensen. Dit zijn zijn gegevens:
Golden Boy. New Forest Pony geboren: 24 of 27 juni 1981(29 jaar) kleur: vos/zweetvos geslacht: ruin stokmaat: 1.47m aftekeningen: brede bles doorlopend in neusgaten, links achter witte voet, rechts achter half wit been, manen en staart bruin en grijs gemengd vader: Merrie Moscan moeder: Kitty vader moeder: De Ridderslag Carlo
Als iemand iets weet reageer dan a.u.b., ik mis hem nog steeds en wil graag weten of hij nog leeft en hoe het met hem gaat.
Stuiter10
Geplaatst: 13-12-11 00:57
Geen idee of ik hem ken maar heb je foto dan weet ik het,)
Amber111
Geplaatst: 28-12-11 20:48
die naam komt me heel bekend voor.. sterkte
iente
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-11 16:29
Stuiter10 schreef:
Geen idee of ik hem ken maar heb je foto dan weet ik het,)
De naam zegt mij ook wel wat. Heeft die misschien een tijdje terug een concours gelopen. Om zou als jij hem om schrijft kan het nog wel eens een pony zijn die ik had gezien. Maar kan ook zijn van niet.
PrimaDonna_
Geplaatst: 30-12-11 12:06
Hier de foto van Golden Boy:
(met toestemming van TS geplaatst)
Helaas ken ik hem niet, wens je heel veel succes met zoeken!