voor mijn dochter zoek ik een patroon van een dames\ kinderrijbroek wie heeft er 1 liggen? ik ken wel een site maar daar zijn de meeste patronen in het engels...dus ook in inch enzo alle info welkom
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 01-07-11 20:02
Op de site www.naaipatronen.nl en dan onder het kopje sport en danskleding, klik je aan, en dan op ruitersport. Volgens mij zit daar wel een patroon tussen van een rijbroek. Ooit stond in de Knippie ook een patroon van een kinderrijbroek, maar die Knippie heb ik al verkocht.
vera117
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-11 20:24
die site had ik ook al gevonden de meeste maten zijn engels...en de beschrijving ook...ben niet zo van de inches en het vertalen wie weet kan iemand een patroon inscannen
sijbertje
Geplaatst: 02-07-11 22:58
In de Knippie uit 2000 staat een patroon van een paardrijbroek. Ik heb hem ook gemaakt voor mijn dochter, maar hij valt wel wat breed. Moet wel zeggen dat mijn dochter een gespierde spijker is. Scannen gaat niet, daar is het patroon groot en lastig voor. Ik zou even een oproepje zetten op marktplaats.