Nu vroeg ik me af wie hier ervaring mee heeft, waar je het hebt laten doen en hoe duur dat is.
Groetjes Loes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha! MiniBoots schreef:Als je alleen moeite hebt met uittrekken zou ik dat niet direct als eerste optie kiezen.
Je kan ze een keer laten oprekken, dat werkt ook erg goed.
Welke manier trek jij ze uit?
Als alleen een rits de optie is, kan je dat zeker bij een ''goede'' schoenmaker laten doen.
Maar zoek er één uit die het vaker gedaan heeft, dan ben je ook niet teleurgesteld met het resultaat.
Mvg, De Schoenmakerhaha!
loesje_f_a schreef:MiniBoots schreef:Als je alleen moeite hebt met uittrekken zou ik dat niet direct als eerste optie kiezen.
Je kan ze een keer laten oprekken, dat werkt ook erg goed.
Welke manier trek jij ze uit?
Als alleen een rits de optie is, kan je dat zeker bij een ''goede'' schoenmaker laten doen.
Maar zoek er één uit die het vaker gedaan heeft, dan ben je ook niet teleurgesteld met het resultaat.
Mvg, De Schoenmakerhaha!
De laarzen zijn niet te klein, altans, de vrouw in de winkel zei dat ik echt geen maat groter moest nemen. Volgens mij kan het drunens ruiterhuis er ook ritsen inzetten. Heeft iemand daar ervaring mee??
Dan had ik je misschien nog een tip kunnen geven.
En het was niet eens mooi afgewerkt.
Mayflower_ schreef:Ik heb het toen bij de schoenmaker laten doen, was 100 euro kwijt.En het was niet eens mooi afgewerkt.
Maar goed de prijzen verschillen ook daarin denk ik.
haha!
Dan had ik je misschien nog een tip kunnen geven.[/quote]
Ik trek ze uit met een laarzenknecht. Geen idee hoe ik dat anders zou moeten doen.
loesje_f_a schreef:oww, haha vergetenIk trek ze uit met een laarzenknecht. Geen idee hoe ik dat anders zou moeten doen.
het stuk waar de voet overgaat in de schacht is niet het probleem. Het is meer mijn been eruit krijgen denk ik
MiniBoots schreef:loesje_f_a schreef:oww, haha vergetenIk trek ze uit met een laarzenknecht. Geen idee hoe ik dat anders zou moeten doen.
het stuk waar de voet overgaat in de schacht is niet het probleem. Het is meer mijn been eruit krijgen denk ik
Dat komt omdat je been opzet met rijden, dan word de schacht dus te krap.
Optie 1: Met plastic zakjes rijden: is niet altijd prettig ivm zweetvoeten.
Oprekken van de schacht is optie 2:goedkoop en vaak zeer effectief!
Optie 3: Ritsen zetten.
Succes!
chivaldi schreef:rits inzetten kan opzich wel. ik heb nieuwe ritsen in mijn petrie olympics laten zetten bij de plaatselijke schoenmaker, supernetjes gedaan had 3 jaar garantie erop en was 27 euro kwijt voor 2 nieuwe ritsen
Zo dat is goedkoop, waar woon jij
oprekken betaalde ik 5 euro en nee zie je niks van was bij mij in uurtje klaar wat dat betreft ben ik super tevreden met mijn schoenmaker chivaldi schreef:in zeeuws vlaanderenoprekken betaalde ik 5 euro en nee zie je niks van was bij mij in uurtje klaar wat dat betreft ben ik super tevreden met mijn schoenmaker