Binnenkort ben ik een paar dagen in het noorden van Drenthe op vakantie en ik zou graag dan een buitenrit willen maken.
Ik ben dus op zoek naar een manege of plek waar dit mogelijk is. Eigen paard is niet mee dus moet mogelijk zijn om een paard van daar te gebruiken/huren. Ik zoek een manege in omgeving Midlaren (dit ligt in het noorden van de provincie Drenthe)
Vooralsnog heb ik nog alleen Manege Les Chevaux in Buinen als mogelijke locatie staan. Wie weet er nog meer adressen? En uiteraard wie heeft ervaring met bovengenoemde manege?
Bij Manege Les Chevaux kun je indd Paarden huren met begeleiden voor mooie Buitenritten door de staatsbossen van Exloo. Heel de maand Juli ben ik daar om buitenritten te begeleiden, en kan het je zeker aanraden. Brave Paarden & Pony's, die er netjes en verzorgt uitzien. In minder dan 10 minuten stappen zit je in het bos
shetlandfan
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-11 23:38
Iemand ook nog ervaring met hierboven genoemd Minicamping de Bult? Die gaat ook zeker op mijn lijstje als ook een mogelijkheid, vooral omdat die zo onwijs dichtbij zit, kan ik compleet heen wandelen.