op zaterdag 6 september werden de A.R.K gehouden in Berg en Bos.
ik deed dit jaar mee in de L2. ik verwachte er niet zo veel van, want de afgelopen wedstrijden L2 gingen niet zo goed. Maargoed, vol goede moed daarheen gereden. Simone (zusje) deed ook mee op olympic in de klasse groen bij de pony's. zij reed best netjes en werd 5e van de 13. omdat ik olympic had ingereden had ik het gevoel alsof ik al mijn proef had gereden en was dus helemaal niet meer zenuwachtig. toen ik erop zat om te gaan rijden was ik dus lekker ontspannen en ik had losgereden in de ring waar ik moest rijden dus piggie kon er alvast een beetje aan wennen dat ie de hoeken door moest en niet afsnijden zoals hij altijd doet.
maargoed, ik losgereden. toen bleek dat ik nog maar tegen 1 iemand anders moest rijden. er had er een afgezegd. dus nu was het niet meer zo moeilijk dacht ik. ik vol goede moed de ring in, bleek dat een oude instructrice van mij jury was.
ik gereden en ik had best een goed gevoel. hij was superbraaf, deed alles wat ik wilde en was ontspannen (het allesbelangrijkste voor ons) toen zag ik het meisje rijden waar ik tegen moest, nou.....ik dacht al dit gaat nooit lukken. paard reed te netjes voor woorden, leek wel een M-paard. erg verzameld en alles. maar dat hoort niet in de L1 en misschien dat ik daarom gewonnen had tot mijn grote verbazing.

bij de prijsuitreiking stond ik nog vrolijk te kletsen met sandra met wie ik de parade reed en toen ik plots mij naam hoorde stond ik helemaal versteld. ik helemaal blij natuurlijk. jammer genoeg net geen winstpunt (155) maar ik was al ruim tevreden. na de parade hebben sandra en ik het veld nog es overgecrosst met onze twee pony(tje)s. dat was wel leuk.
al met al een erg geslaagde dag, jammer alleen dat sandra geen prijs had, maarja volgend jaar beter met een nieuwe pony/paard.