GPA cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

GPA cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 12:25

Hallo,
omdat ik een nieuwe cap nodig heb, was ik al een beetje aan het kijken. Nu vind ik de GPA carbon of speed air heel mooi, die zijn alleen wel heel prijzig. Is het de moeite waard om deze aan te schaffen? Wat zijn jullie ervaringen met deze caps? Gaan ze lang mee ect.?
Groetjes

lovey_ou

Re: GPA cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:42

Ligt toch echt aan jezelf.. Of ie goed past of je er zuinig mee bent of je er niet af valt etc ik persoonlijk vind ze erg mooi ik heb de titium echter krijg ik er wel een zweethoofd onder en heb dus niet echt het idee dat ie beter ventilieert dan andere cappen de speed air ventileert beter al heb ik die nog nooit uit mogen proberen

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:48

Ik heb ook lang zitten twijfelen maar anderhalf jaar terug toch maar een GPA gekocht en ben er super blij mee :j

Zelf heb ik hem in de winkel gepast (voor de maat) en vervolgens op internet gezocht waar hij het goedkoopste was.
Dat was toentertijd bij Royal Horse outlet
( http://www.royalhorseoutlet.com/mod-cat ... &lang_id=3 )

Scheelde me bijna 200 euro met de divoza. Dat is de moeite dus wel even waard ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:51

Ik vind het zelf onwijs mooie caps en volgens mensen die ze hebben blijven ze lang mooi!
De speedair is heel mooi licht en vooral erg luchtig. :j
De titium boeit me niet zo, heb al een lookalike en vind m voor dat geld teveel.

Wil er zelf ook nog eens een keer een kopen. Heb er nu alleen nog ff t geld niet voor.
Voor 300,- staan ze ook op ebay enz maar dan moet je wel weten wat je maat is natuurlijk.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:53

ik heb een speed air evolution met leer, was natuurlijk wel prijzig, maar ben er echt super blij mee!
hij ventileert super, is licht, en nog is mooi erbij!
inderdaad wel zuinig op zijn :)

Suckerpunch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:40

GPA caps blijven erg lang mooi, ik heb er een uit 2005 en die ziet er nog steeds prachtig uit! Ze vallen wel verschillend qua model. Van de speedair heb ik bijv 55 en van de titium een 57.
Royalhorse outlet heeft ze voor een mooie prijs, alleen zijn dit naar mijn mening wat oudere modellen. Niet alle opties van de normale fotos zitten erop.