Sinds 2 dagen Heb ik Mijn paarden weer een vliegendeken op. Nu ben ik toch eigenlijk echt toe aan nieuwe zag ik. Ik Heb nu een rambo bug rug. Nu voor het 5de seizoen op. Heeft al de nodige reparaties gehad en is dus toe aan vervanging. Ben er wel super tevreden over. Erg fijne deken. Nu ben ik eens nieuwschierig wat voor een dekens andere gebruiken en wat de ervaringen zijn. Voordelen en nadelen, prijs. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Merk maakt me niet zoveel uit, als hij maar past en uv werend is. Dit omdat m'n merrie erg stevig is, en toch maar 1.53 groot. Verder moet er een staartflap, buikflap, loopsplitten en liefst ook nog een hals aan zitten. Degene die ik nu heb heeft een losse hals die ik niet gebruik omdat hij te smal is.
Ik heb nu voor het eerste seizoen een Rambo Protector op. Prima deken van sterk materiaal. Hij heeft een hals, buikflap en een lange staartflap. Hoeveel jaren die het gaat uithouden weet ik nog niet, maar ik verwacht dat hij toch zeker minimaal dit jaar en volgend jaar mee moet kunnen. Ik heb er 125 euro voor betaalt bij Divoza. Best veel geld voor zo'n stukkie veredelt kippengaas Deze dekens vallen wel heel groot. Mijn pony heeft meestal 185 en heeft van deze deken een 175.
fientje07
Geplaatst: 30-06-11 17:26
mijn pony heb de rambo sweet itch hoody , is een eczeem deken werkt super goed ! heb een staatflap , hals , buikflap , loopsplitten
Ik heb de vliegendeken van dominick op mn haflinger. Alle andere dekens passen voor geen meter (heb ook een rsih gehad maar die kreeg ik bij de hals niet dicht en mn rambo protector schuurt heel zn buik kapot ). Ben super tevreden over de deken, volgend seizoen ga ik er nog een tweede van aanschaffen.
ChristaMoor
Geplaatst: 01-07-11 19:02
Ik heb QHP en Horse-riding (?), eerste is redelijk bekend, tweede is een onbekend merk. Maar ze bevallen beiden prima en zijn niet te duur in aanschaf. Ook een Rambo deken gaat kapot wanneer andere paarden hun tanden erin zetten De QHP heb ik zo'n drie jaar gehad. De horse-riding heb ik nu voor het tweede seisoen in gebruik.