Ik moest nog vlechten (ze schuurt ze er anders uit) dus nog wat eerder weg. Om 6 uur was ik op en om 7 uur op stal. Het was mistig! Saar lekker gevlochten, tijdens het vlechten deed ze nog wat rek- en strekwerk (had ik nog nooit gezien bij een paard). Ze stond gewoon vast, stak haar 2 voorbenen voor zich uit en zakte met gestrekte voorbenen door, tot haar neus de grond bijna raakte (honden en katten zie je het nog wel eens doen). Ik schrok me wild! Stond daar op mn krukje, vlecht in mijn handen en daar gaat mijn paard ineens bijna gestrekt! Ze kreunde er nog net niet bij van genot zeg,... Vervolgens komt ze weer omhoog, steekt haar ene achterbeen recht naar achteren en strekt die ook nog even uit! Nou dat geloof je toch bijna niet! En waar is op dat moment de fotocamera (in de tas dus

Na die schrik doorgevlochten, beest op stal gezet en nog een kopje koffie gaan halen. Vervolgens komen we terug bij stal, heeft ze haar zadel + spierwitte zadeldek op de grond getrokken. Je raadt het al, mijn zadeldek was niet wit meer

Rijden ging goed, ze was heet, gespannen en fris in het begin met al die vreemde paarden om haar heen, maar wel braaf.
Eerste proef werd ik eerste met 168 punten (bijna 2 winstpunten, helaas

Nu gaan we Saar laten chippen, startkaart aanvragen en rijden maar! Alleen nog even kijken of het dan de B of L1 wordt,...
P.S. Foto's (niet veel ivm mist) volgen vanavond!