Het is me nooit opgevallen dat ze van mijn geboortedatum, 18 september, 19 september hebben gemaakt.
Meteen begin ik dan te twijfelen aan mezelf, heb ik het soms verkeerd doorgegeven? Dus ik de mailtjes weer opgezocht en daar staat duidelijk in: 18 september, zelfs nog met een kopie van mijn ID kaart erbij waar het ook op staat..
Wat moet ik nu doen? Ik ben al aan het zoeken naar een telefoonnummer van de vereniging, maar kan ik me nu wel inschrijven voor een wedstrijd?
Het zal ook eens allemaal wel goed gaan.

Dat zijn wel wat grotere fouten Rytir
! Maar ik ben toch maar eerlijk geweest
en ja hoor... Toen bleek mijn geboortejaar niet te kloppen... De boel weer terug gestuurd naar de KNHS in de hoop dat ze het ze snel in orde gaan maken... 
Werd ik doorverbonden met de afdeling financien en die meid zag wel dat er 13 euro was overgemaakt van mijn rekening, maar er stond een andere naam bij???? Hoe kan dat nou weer??? Ze heeft dat in orde gemaakt en ik vroeg aan haar of mijn startkaart nu snel wordt gemaakt; zegt ze dat er onder mijn naam nog helemaal geen aanvraag gemaakt is voor een startkaart... Nou moet het toch niet gekker worden zeg!!! Ze verbond me weer door met iemand anders en die stelde me gerust en ik krijg een nieuwe startkaart en coupons en als het goed is, komen die volgende week binnen...