GZ: Appeloosa Merrie Cathy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elita

GZ: Appeloosa Merrie Cathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 17:47

Ik had vroeger een verzorgpony, ze stond op stal jasper en is toen naar de hoefsmid gegaan om verkocht te worden omdat er iets was met haar knie/benen. Het was een hele lieve mooie merrie ze was een kruising tussen een appeloosa en nog een ras maar dat ras weet ik niet helemaal ze was mooi/apart. (zie foto's onderaan het bericht)
ze had best wel grote oren en HELE korte grijze manen en een lange grijze staart. Ze was altijd heel blij en nieuwschierig, ze was heel nieuwschierig naar snoepjes en andere lekkernijen, ze at het zelfs soms niet zo snel op. Meer heb ik niet echt over haar te vertellen ze was gewoon een top paard! Ik laat wel een paar foto's van haar zien hieronder:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als u haar kent of misschien wel zelf gekocht heeft zou ik dit graag willen weten want ik ben erg verdrietig. Ze kan nu ook al wit zijn want ze was langzamerhand op haar vorige stal een beetje witter aan het worden. Dus als u haar er erg op vind lijken maar ze is veel witter kan het er alsnog zijn!

Elita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 20:05

Niemand??... alstublieft mensen, als ik haar vind kan ik een vriendin van mij heel blij maken..