We reden in de M1 en hadden nog 1 puntje nodig. Het was weer de eerste indoor, de laatste keer dat Orri in een binnenbak liep was al weer een tijdje geleden. Met losrijden ging hij wel fijn, al ging ik iets minder fijn.

Toen ik aan de proef begon vond hij echter alles eng, daardoor had ik al zeker 4 onderdelen verpest, omdat hij weg sprong en ging rennen, omsprong in de galop etc. De meeste paarden hadden er wel wat last van, maar nu is Or sowieso thuis al een ontzettende bangerd. Behalve dan voor dingen waar paarden eigenlijk bang voor horen te zijn, grote trekkers enzo. De tweede proef ging eigenlijk niet veel beter, hij bleef bangig.
Met Razinda moest ik als laatste van de dag in de L2. Napoleon, Prima en Antoinette waren ook komen kijken. Met losrijden ging Razinda ook wel fijn, maar ook zij zag spoken in de ring. Alleen zij zag ze in de hoek bij de M terwijl Orri vooral bang was in de hoek bij H.

Razin ging ook meteen goed in verzet omdat ze er niet langs durfde.
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik precies de benodigde punten had gehaald, Or had 1 winstpunt, door de terechte 3en en 4en had hij 153 en 157 punten. Er was fijn gejureerd want we kregen 3en maar ook 8en. Ook de jury van Razin had zo gejureerd en ook zij had 3en, 4en maar ook 8en. Met Razin had ik 161 en 163 punten en ik was eerste van de 1.

Hele mooie beker gekregen in de vorm van paardenbeeld, maar het was natuurlijk leuker geweest als ik hem echt had verdiend wanneer er meer hadden meegedaan in die klasse. Ik weet niet eens hoeveelste Or is geworden omdat alleen de eerste naar voren mocht komen.
In ieder geval een hele leuke dag gehad en Or en Razin zijn alweer een klasse hoger, M1 en M2!