mijn vroegere tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

garnaaltje

mijn vroegere tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 17:37

ik heb in 2007 mijn tinker verkocht aan een man in st truiden, hij heeft hem daarna (via een tussenpersoon) verkocht aan mensen van de kanten van mol/paal.
het is dus een tinker, hij noemde toen lightning. ik denk dat hij rond de leeftijd van 10 jaar is (weet niet meer juist hoe oud hij is). het is een ruin, hij is wit met bruine plekken, rechts heeft hij 1 bruine plek aan zijn flank en zijn hoofd is bruin met een witte brede bles, links heeft hij een een bruine plek aan zijn flank. zijn borst is ook bruin, en loopt uit in het linkervoorbeen.
zijn rechteroog is een maanoog (blauw oog). zijn manen zijn vooral wit, en zijn frou is zwart, zijn staart is wit-zwart.
hij was toen heel moeilijk van karakter en bijna niet te berijden.

ik zou graag willen weten hoe het met hem is, of hij een goede thuis heeft. ik heb momenteel geen foto s op computer, enkel gewoon in een album.

weet iemand waar mijn vroeger paardje is? (even om gerust te stellen, ik wil enkel weten hoe het met hem is en heb niet de bedoeling om hem terug te kopen).

Jilletje

Re: mijn vroegere tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:39

kan je geen foto inscannen??? of er mischien zelf een foto van maken.
een tinker zoeken dmv een beschrijving is erg lastig.
weet je de gegevens van de man nog, neem eens contact op met hem dan

garnaaltje

Re: mijn vroegere tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 21:56

dat heb ik gedaan, hij wist het adres niet, maar ging vragen of die tussenpersoon nog wist naar waar hij verkocht is, het is ook al een paar jaar geleden.
zal morgen eens proberen een foto in te scannen