In november 2010 is mijn paard Kapitalist via Leonie (meisje waarbij ik een nieuw paard kocht) verkocht naar kennissen van haar. Echter ben ik deze gegevens kwijt geraakt en kan ik haar op geen enkele manier meer bereiken. Ik heb al verscheidene sms'jes gestuurt en gebelt, maar tot op heden geen resultaat. Wat ik weet over de plek waar Kap heen is gegaan;
Kap is toen naar oudere mensen, jaar of 40, gegaan die hem op een pensionstal hadden staan. Deze stal was in de omgeving van Harskamp, Otterloo, Ede. Deze mensen waren recreatief met hem bezig en kregen ook les.
Kapitalist is een 19jarige ruin, Goodwill x Gondelier. Hij is 1.74 groot. Zijn paspoort is een duplicaat! Hij heeft linksvoor en rechtsachter een wit voetje. Verder heeft hij een kol op zijn hoofd. Kap kan soms wat kopschuw zijn, voornamelijk als je aan zijn manen wil zitten. Hij heeft op 8jarige leeftijd in het Z gesprongen. Ook heeft hij een keer zijn neusbot gebroken (niet bij ons), waardoor er een knik/deuk in zijn neus zit op de plek waar de neusriem van het hoofdstel ligt.
Van Leonie hebben wij begrepen dat er door haar DA een lichte vorm van artrose was vastgesteld op het moment dat Kap bij haar stond. Er is toen nog sprake geweest dat hij terug naar ons zou, maar toen had Leonie deze mensen voor Kap gevonden en is hij aan hun verkocht met onze goedkeuring.
Kapitalist kan heel slecht alleen staan, dan gaat hij weven en raakt in paniek. Kan enorm springen, is buiten erg braaf en liep onder mij M1 dressuur en L springen.

Ik hoop dat iemand Kapitalist herkent of weet waar hij gestaan heeft.
)