Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cisss schreef:Hangt volgens mij ook heel erg er van af of je ze hoog laat aanmeten of niet. Ik zie altijd mensen met rijlaarzen waar ze in het begin bijna niet mee kunnen lopen omdat ze zo in hun knieholte zitten (want ze zeggen dat ze toch wel inzakken). Maar ik heb juist niet te hoog gedaan en dan zakken ze ook minder in, dat vind ik zelf wel veel mooier!
zitten nog steeds heerlijk hoog!
PetraKioto schreef:Zijn er mensen die Petries op maat hebben?
Ik heb blijkbaar zo'n korte beetjes met zo'n dikke kuiten, dat ik buiten elke categorie val

Sharkj schreef:Ik heb de petrie olympic , nu ongeveer een jaar..
Zijn eigenlijk amper ingezakt , denk een halve centimeter
Cisss schreef:Hangt volgens mij ook heel erg er van af of je ze hoog laat aanmeten of niet. Ik zie altijd mensen met rijlaarzen waar ze in het begin bijna niet mee kunnen lopen omdat ze zo in hun knieholte zitten (want ze zeggen dat ze toch wel inzakken). Maar ik heb juist niet te hoog gedaan en dan zakken ze ook minder in, dat vind ik zelf wel veel mooier!
Ik heb ze onwijs hoog aanlaten meten , maar geen last van gehad en ook niet veel ingezaktzitten nog steeds heerlijk hoog!

hopelijk duurt t niet te lang heb 31 juli een wedstrijd gepland staan. ben er verder wel superblij mee
PetraKioto schreef:Dus als mijn onderbenen 40cm hoog zijn, en ik koop laarzen van 43cm, moeten die uiteindelijk wel passen?
Of begrijp ik de discussie verkeerd?