dressuur ging voor mijn gevoel echt klote

helemaal omdat ze weer overheerlijk sterk was, en ik halverwege de proef een vliegje in me oog kreeg, en dat prikte echt ontzettend
dus ik ging daar al wrijvend, tranend en lachend door met mijn proef, maar ik was wel mijn concentratie kwijt,
na de proef direct de irritante verstekeling verwijderd.
maar ja de proef was dus al gereden...
ik balen.
ik dach naja dan moet het springen maar super gaan.
dus inschrijven voor springen B parcours voor paarden ( je kon kiezen dus ik dacht doe ik 80cm, want als ze dan erg kijkerig is dan lukt het in iig

moest ik opeens 60 cm springen
ik denk naja t zal wel, laag gebouwd ofzo,
dus gesprongen, moet ik daarna naar de jury waarom ik daar sprong, tja jullie hebben mij echt zelf omgeroepen

maar goed, was ik foutloos, telde dus niet meer,
ik moest later nog maar een keer mee doen, maar dan bij de 80cm (en bij de paarden ipv pony's)
naja best hoor!
na ong 2.5 uur wachten

mocht ik dan eindelijk, het was ondertussen 5 uur, en de hindernissen stonden flink boven de 80 cm
was het L
moest ik opeens L springen

naja ik denk het maakt nu toch niet meer uit, ik doe het gewoon

ik ben uiteindelijk rond gekomen met 1 balk en 1 weigering
en dat bracht me op een 2e plek
waar ik super trots op ben

waar ik uiteindelijk nog het meest van baalde was dat ik zo ontzettend lang op mijn paard heb gezeten (ook wel naast gelopen, maar toch opgezadeld)
ik moest dressuur om 7 min voor 12 en springen om 5 uur

dus eindelijk afgezadeld, en de prijsuitrijking zou beginnen, horen we opeens via de luidspreker, dat je opgezadeld moest komen

toch maar snel opgezadeld
want een ere ronde rennen zag ik niet zo zitten

uiteindelijk werd ik omgeroepen bij dressuur ik was 4e geworden met 168 punten!! dat had ik echt niet verwacht
en bij springen 2e
dus 2x een ere ronde

uiteindelijke winst

rode rozet
blauwe rozet
lintje (omdat ik mee had gedaan

en een rugtas.
foto's volgen nog
maar ik ben dus super trots op mijn meisje, dit was haar 2e wedstrijd ooit (mijne ook trouwens

en voor het eerst op vreemd terrein