Verleden van Treffer(Voltaire x G.Ramiro Z x Lucky Boy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alenthe05

Verleden van Treffer(Voltaire x G.Ramiro Z x Lucky Boy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 11:27

Hallo Allemaal,

Sinds een maand of 4 zijn wij eigenaar van een 11 jarige ruin genaamd Treffer (Voltaire x G Ramiro Z x Lucky Boy)
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=512879 Hier het linkje van Paardenfokken.

Treffer is een ruin, ongeveer 1.69m, 3 witte benen, 2 achter en links voor en rechts voor een halve kroonrand en een grote druipvormige kol. Hij is bruin, goud/rood bruin en zwarte manen en staart. Erg braaf, op de weg, nuchter, doet geen vlieg kwaad. Wij hebben hem gekocht van een mevrouw die hem 4 jaar heeft gehad en hem hoofdzakelijk gebruikte voor recreatie en soms een wedstrijdje. Hij is L2+5 geklasseerd. Van haar hebben we info gehad maar ik zou het leuk vinden om evt nog meer info vanaf veulen af aan te vinden. Hij is bijv naar de hengstenkeuring geweest in 2002, maar kan daar niks over vinden.

Wij springen, dressuren ermee. Hij kan goed sprinngen en zou eigenlijk nog nooit een parcours gezien hebben, terwijl wij het idee hebben van wel.

Wie kan er ons meer vertellen over het verleden van Treffer? Met evt foto's?

Ik plaats zo snel mogelijk een foto van hem.

Alenthe05

Re: Verleden van Treffer(Voltaire x G.Ramiro Z x Lucky Boy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 11:43

Ik weet ondertussen dat hij via bemiddeling van de Gerdine Hoeve bij zijn vorige eigenaar is gekomen.