ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik zou graag in de grote vakantie een vakantiejobje doen op een manege of bij mensen thuis die paarden hebben! ik heb veel paardenervaring want ik rijd jumpings en dressuurwedstrijden en ik rijd al 6 jaar. hopelijk kan je me helpen want ik zou graag een beetje geld verdienen om mee te helpen betalen aan mijn paardjes zijn stallen enzo. ik woon in beernem, maar de omgeving daarrond is prima! ik doe ELK werk ! pleas contacteer me !!
mvgg louise
Moony_Lover
Geplaatst: 22-06-11 18:48
volgens mij hoort dit hier niet
cobiie
Geplaatst: 22-06-11 18:52
Op hoeveel plekken heb je deze "adv" wel niet gezet op bokt? Ik kom hem echt overal tegen.
Origineel
Geplaatst: 22-06-11 18:53
cobiie schreef:
Op hoeveel plekken heb je deze "adv" wel niet gezet op bokt? Ik kom hem echt overal tegen.
haha
maar denk niet dat je via dit ergens aan komt, heb je ook een advertentie op marktplaats?
TS heeft dit topic al: Tanja @ [EA-GZ] stalhulpje nodig? Graag verder in dat topic, louise98, je kan het topic uit de link uitbreiden met het rijden van paarden/vakantiejob gezocht enz. , plaats aub alles in 1 topic, verschillende topics met een zelfde soort onderwerp overal plaatsen is niet de bedoeling. Hier nu een slotje.