Ik heb het gevoel dat veel mensen vinden dat de bitloze combinaties gewoon tussen de bitcombinaties zouden moeten starten. Vinden jullie dat de bitloze combinaties in de reguliere rubrieken mee zouden moeten doen? Hoe zou dat dan met de jury moeten? Nu is het zo dat alleen de daarvoor bevoegde juryleden bitloos mogen jureren. En wat vinden jullie van de beperking t/m L2?
Ik zou graag zien dat je als bitloze ruiter gewoon in de reguliere rubrieken mee kan doen. Dat zou voor de organisatie makkelijker zijn en het zou de mogelijkheden voor bitloos te starten ook veel minder beperkt maken. Ik word graag hetzelfde beoordeeld als de ruiters die met bit rijden. De proef die je neerzet moet beoordeeld worden en voor mij staat het er los van of je met of zonder bit rijdt. De juryleden zouden wat mij betreft dus niet anders hoeven te jureren. Kennis van de werking van bitloze optomingen en wat is toegestaan lijkt mij wel een vereiste. Daarnaast zou het wat mij betreft ook gewoon mogelijk moeten zijn om na de L2 bitloos nog te starten.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen
)