....hallo medebokkers...
er ligt me iets op het hart waar ik vreselijk mee zit en hoop op deze manier mijn frustaties en verdriet en ongeloof te kunnen uiten of thans mijn verhaal van me af te schrijven...
al vaker op bokt heb ik een berichtje geplaats over mijn merrie dayena (nicole xiberio)
de laatste tijd was ze erg onrustig in dr gedrag en dr doen en laten ik wist neit wat er was en had de vee arts erbij gehaald iok dacht dat ze koliek had of dampig was (weet ik nog steeds niet)
vee arts geweest dayena ge longeerd en bleek als ze dampig zou zijn dit een lichte vorm was...
nu staat ze sinds 2 en halve maand op een andere stalling en kan ik werkelijkwaar niks meer met dr beginnen als ik de wei in kom lopen doet ze dr oren in de nek en galopeerd ze kei en kei hard weg ze is mensenschuw ben ik tot de conclusie gekomen
ik heb sinds k dr heb pas 1 keer op dr gezeten en voor de rest helemaal niks
ik weet paardenhouden is een dure hobby maar elke maand kaal 315 euro uitgeven voor een grasmaaier??(zo bedoel ik het niet dus vat het niet verkeerd op)maar ik betaal nu kaal 315 euro voor dr teriwjl ik niet van dr kan genieten maar enkeld naar dr kijken
totaal geen plezier heb k van dr niks ik vind het vreselijk en elke dag doet het me weer pijn ik heb al van alles geprobeerd echt van alles maar zo kan ik niet langer doorgaan waardoor ik vanmorgen de knoop heb doorgehakt en de handelsstal gebeld heb waar ze vandaan kwam (ja ik weet het ben stom dat ik een paard bij een handelstal vandaan heb gehaald) dit betreft stal XXX dit word de moeilijkste week ooit uit mijn hele leven
dayena gaat dit weekend terug naar de stalling waar ze vandaan komt...
het doet me pijn ik ben op en kapot van verdriet maar ik kan zo niet langer doorgaan ik word dr niet alleen gestresd van maar dayena ook en dat vind ik nog hget ergste van alles dat dit allemaal over/achter de rug om van een paard is gebeurd
dirk van stal; XXX reageerde echt belachelijk:
oow maar dat is niet zo heel erg ik ben bezig met een stel nieuwe paarden mischien wil je die van jou dan wel inruilen voor een andere uhh hallo denk je dat dit een pakje boter is die ik terug breng naar de winkel omdat die over datum is nee
het is een wezen van vlees en bloed een wezen dat mij heeft laten beseffen wat paarden met je kunnen doen...
nog steeds vind ik het vreselijk en ga ik kapot aan de gedachte dat ze straks niet meer bij me is maar om weer nog langer door te gaan in de strijd elke dag nee dat zie ik ook niet zitten en word dayena alleen maar nog gestresder van dan dat ze al is
Lieve dayena ik hou voorwaardelijk veel van jou en zal je nooit vergeten je bent en blijft mijn lieve meisje
ik ga je missen kanjer!!