Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Ik zoek voor mijn shetten regendekens die echt shetlanderproof zijn en ook nog eens goed liggen op een shetlander (dus ook in maat 135 te krijgen zijn) Mag licht gevoerd zijn maar moet ook in de zomer bruikbaar zijn (incidenteel na wedstrijden)
Ik dacht zelf aan Bucas?
Welke merken/ervaringen hebben jullie?
Luf_Midnight schreef:tornado van imperial riding vond ik echt een waardeloos geval, eerste regenbui was pony lief compleet door weekt, katoenen dekentje deed nog meer :s
ik heb een bucas die houdt het heel goed, heb ook een piaffe deken is ook jaren goed geweest..
keona schreef:dan was ik toch terug gegaan,want is een deken die goed hoort te zijn heeft zelfs 1 jaar in het boekje bit gestaan als beste deken.en ik was er ook super tevreden over,mijn paarden stonden 24/7 buiten met deze deen en ik vind ze super altijd kurk droog hoor.denk dat jij dan net pech hebt gehad met een deken met een fout er in .Luf_Midnight schreef:tornado van imperial riding vond ik echt een waardeloos geval, eerste regenbui was pony lief compleet door weekt, katoenen dekentje deed nog meer :s
ik heb een bucas die houdt het heel goed, heb ook een piaffe deken is ook jaren goed geweest..