wat moet je rijden bij de kringkampioenschappen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

wat moet je rijden bij de kringkampioenschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 17:37

Hallo,
Ik wil graag deze zomer mee doen aan de kringkampioenschappen van zuid-holland bij de pony's springen. Nu heb ik b+12 winstpunten. Moet ik dan l starten? Of mag ik ook nog gewoon b starten? En als ik voor de kringkampioenschappen nog 1 wedstrijd, l rij, mag ik dan als ik winstpunten in de l heb, bij de kampioenschappen b rijden?
Groetjes

Golan

Re: wat moet je rijden bij de kringkampioenschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:39

Je mag nog B starten, maar je mag ook L1 starten. Als je al 1 keer L1 bent gestart mag je daarna niet meer terug naar de B.

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 17:43

is dat alleen bij de (kring)kampioenschappen, of is dat soviso zo?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:46

Dat is altijd zo. Je mag niet weer een nivo lager gaan rijden. Dat is ook een beetje oneerlijk/onsportief tegenover je 'concurrenten'.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:54

Paulusjuh schreef:
Dat is altijd zo. Je mag niet weer een nivo lager gaan rijden. Dat is ook een beetje oneerlijk/onsportief tegenover je 'concurrenten'.

Het gaat over springen he :) Dan mag je op gewone wedstrijden wel in 2 klasses starten.

TS: Als je voor de kring B+12 bent, mag je gewoon B starten. Als je voor de kring L hebt gestart moet je op de kring L starten (altijd in de hoogst gestarte klasse). Op andere concoursen mag je B en L door elkaar starten totdat je de klasse vol hebt (flexibel springen)

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Koekje_ op 19-06-11 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 17:54

Paulusjuh schreef:

oke, ja snap ik ;)

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 17:55

jori_X schreef:
Paulusjuh schreef:

Het gaat over springen he :) Dan mag je op gewone wedstrijden wel in 2 klasses starten.

TS: Als je voor de krijg B+12 bent, mag je gewoon B starten. Als je voor de kring L hebt gestart moet je op de kring L starten (altijd in de hoogst gestarte klasse). Op andere concoursen mag je B en L door elkaar starten totdat je de klasse vol hebt (flexibel springen)

oke dankje!!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:01

jori_X schreef:
Paulusjuh schreef:

/quote]

Ai, das las ik overheen, excuus!