Ik moest er al om 8 uur zijn, omdat dorine ook op carlos zou starten.
Toen we er waren stond dorine al op mij te wachten en hebben we samen carlos klaar gemaakt voor de B dressuur bij de paarden.
Dorine reed een super goede proef met mijn kleine ponytje bij de paarden ze werd eerste met 180 punten echt super!!!
En maar zeggen dat het niet zo goed ging. haha
Het springen ging haar iets minder af ze had 3 weigeringen

-------------------------------------------------------------------------------------
Toen moest ik ook nog dressuur rijden en dorine zou me voorlezen en de zus van dorine zou filmen.
Zoals altijd was ik niet te vreden met me proef

Toen hoorde ik dat ik in de finale zat bij de pony's en dorine bij de paarden toen was ik echt super blij!!
Alleen we hadden een probleem mijn pony moest ook nog springen en dan nog 2 dressuur proefen lopen en alles zat kort op elkaar dus na lang geschruif kon alles tog nog gereden worden.
Snel finale proef gereden.
Toen alles snel mijn pony ombouwen voor het springen gelukkig had ik super goede groems die me een handje hielpen!! Dankje dorine + zus en tessa !!!!!!
Met springen had ik 1 weigeren en verder foutloos en binnen de tijd. Ik was er nie blij mee, want ik had me zelf belooft foutloos te gaan, maarjah.
Toen snel weer alles ombouwen en na de finale ring van de paarden.
Dorine reed een nette proef!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Prijfuitrijking
Ik zou met de vlag van de bosruiters voorop rijden met claire samen, was de eerste keer voor mij en me pony met z'n vlag, maar het ging heel goed vond ik zelf!!
Toen iedereen stond en de prijzen werden uitgerijkt waren er zeer veel bosruiters die iun de prijzen zaten (allemaal geleliciteerd

Ik was 1e met dressuur 169 punten in ring 2
En ik was in de finale ook eerste en kreeg een grote beker met een mooie lint!!
Ik had nooit gedacht dat ik apeldoorns kampioen dressuur zou worden.

Claire was Apeldoorns kamioen echt super goed gefeliciteerd Claire!!!!
Ik ben heel trots op mijn paardje dat die zo even zo veel prijzen in de dressuur heeft gehaald!!!