Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Modellen
-Doncaster (rits achter, voor veters)€ 200
-Elegance (rits achter)€ 235
-Cambridge zipper (dressuur, rits schuin voor)€ 260,
-Hurlingham (polo, rits voor)€ 260,
-Outdoor hoog / laag€ 195,- / € 170 -
Extra’s
Verkleinde jachtkap € 25 (ander leersoort + € 10,-),
-Jachtkap € 50,
- Druppelboog€ 15,
-Ander leersoort (croco, kaaiman of lak) € 65,
-Neus of hiel ander leersoort€ 15,
-Ruiten op de zijkant (ander leersoort + € 10,-)€ 60,
-Spoorriempjes€ 15,
-Spoorbeschermers€ 15,
-Borduren per paar€ 15,
-Brooks-neusje€ 15,- Halve neus€ 10,
-Strass-steentje per stuk € 2,50
Piping (lak + 10,-) € 60,-
Piping neus of hiel € 15,
-Kuitmaat vanaf 46 cm, of hoogtemaat vanaf 50 € 30,-
feike_nr1 schreef:hey lees net je uitkomst tot lipica laarzen.
zou je graag mijn ervaringen er dan over geven. ik heb namelijk ook lipica laarzen gekocht, was totaal 340 eu kwijt, en nu zijn ze nog niet naar mijn wens.
na 4 maanden te lang hebben gewacht heb ik mijn laarzen 3 keer aan kunnen hebben voor ze stuk gingen. toen was ik ze weer 2 maanden tijd voor reparatie, waarna ik ze nog niet volledig gerepareed terug kreeg en ze weer een maand kwijt was.
na ze volledig gemaakt teruggekregen te hebben was het gedeelte dat gemaakt is slordig afgewerkt, en kan je allemaal oude naatjes zien. dit vind ik persoonlijk zeer slordig, maar kreeg te horen van je dealt er maar mee en anders heb je pech.
nu rijd ik ongeveer 2 maanden met me laarzen, maar ze zijn te hoog opgemeten, of verkeerd gemaakt, waardoor ik zonder opstapje helemaal niet op mijn paard kan komen, en zelfs met opstapje kost het nog moeite. het lukkt me momenteel niet om met hun een afspraak te maken, dus vervolg weet ik nog niet.
ook zou ik laarzen hebben met extra stevigheid rond me enkels omdat ik regelmatig door mijn enkel ga.
nu ga ik zelfs in de laarzen nog sneller door mijn enkel dan wanneer ik met sportschoenen rijd, waardoor ik heb besloten mijn laarzen aan de kant te zetten en weer te rijden met schoenen en chaps.
het kunnen wel goede laarzen zijn, maar let goed op met de maatopmeting, en kijk goed waar je ze besteld. ik heb het besteld bij Paard en laars in Vries. ik raad mensen niet aan om naar hun te gaan vanwege de verkeerde opmetingen en de slechte omgang met klanten.
hoop voor je dat jij niet in zo'n situatie gaat komen, maar wou je wel graag zeggen dat niet alle laarzen vanuit hun goed zijn.
groeten en suc6 ermee.
Zijn goed aangemeten, en zitten nu heerlijk met rijden! Ook geen los zittende stiksels, of iets anders 
Citaat:Ik neem aan dat je dit bij de dealer te horen hebt gekregen? (Dik gedrukte)
Waarom neem je dan geen contact op met lipica zelf? Met die service heb ik echt hele goede ervaringen..!
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn laarzenZijn goed aangemeten, en zitten nu heerlijk met rijden! Ook geen los zittende stiksels, of iets anders
Welk model heb je als ik vragen mag?
Ik heb de hurlingham (polo), en die zijn wel heel stevig rond de enkel (contrefort).