Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Geen respect voor deze dieren en de mensheid..
, hoor je al een auto aankomen met een flink kabaal. Duurt het nog effe voordat ie er is en ben ik opgestaan, auto komt voorbij met een gangetje of 80/90 en zeker niet langzamer. Helaas was het een stalgenoot (dus die snappen het ook niet)

Ik zou me heel onveilig voelen als het anders was..
), springt opzij en ik sta ineens op de baan. Vriendin grijpt naar paard, paard loopt achteruit.Ik loop een stukje verder en ga terug het fietspad op. Auto vlamt mij voorbij tegen 70km/u?! Gelukkig sprong Belino opzij als er geen auto was.
Valeriej schreef:Mijn mening is dat mensen die niet werken met paarden, er ook geen rekening mee houden! Ondanks dat het vermeld wordt in de verkeersregels..

1234 schreef:Ik herken het! Gingen paar weken terug met de manege naar Wassenaar, hartstikke leuk natuurlijk (waren er nog nooit geweest te paard) , kwamen op een smalle weg, waar net een paard en een auto langs zouden kunnen rijden, komt er van achter een wit busje voorbij, gaf echt keihard gas, racete langs die paarden heen, toeterde, en sneed de voorste paarden bijna af..... Alle paarden in paniek natuurlijk.... wat een idioot! (en dat terwijl we aan hadden gegeven aan dat busje dat hij langzaam moest rijden)
(was zo'n mega grote tour-bus, dus geen stadsbus)
T viel me nog mee dat de paarden niet aan de kletter gingen
Duhelo schreef:ik rij daardoor nu ook vrolijk in het midden van de weg, bij voorkeur al zigzaggend als ik zie dat ze geen vaart minderen.
zij aso tegen mij? dan maak ik geen plaats!
indien er vaart geminderd wordt dan ga ik uiteraard netjes aan de kant, en bedank bestuurder ook vriendelijk!
Hoe is het afgelopen met jou en je paard?
Ze reden zo dicht langs me dat ik dacht "ik neem m'n zweep aan de buitenkant, dan moeten ze wel wat meer afstand nemen." En net op het moment dat ik de zweep van hand wisselde, kwam er weer eentje aan... Die had dus pech en kreeg de zweep in z'n gezicht
Zou niet snel met een zweep op een auto slaan, voor hetzelfde geld tref je de verkeerde en gebeuren er echt nare dingen (zo denk ik dan
). Vankje schreef:Bij mij was het meer in de hoop dat ze dan iig om de uitstekende zweep heen zouden rijden, raakte 'm eigenlijk per ongeluk, maar had er geen spijt vanZou niet snel met een zweep op een auto slaan, voor hetzelfde geld tref je de verkeerde en gebeuren er echt nare dingen (zo denk ik dan
).