Ponykamp begeleiden voor een week

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Ponykamp begeleiden voor een week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 10:59

:wave:

Omdat ik in de vakantie nog een paar weekjes vrij heb, zou het me leuk lijken om een week een ponykamp te begeleiden. Jammer genoeg staan er niet veel advertenties op marktplaats/google/, of het moet voor de maanden juli én augustus zijn, en dat gaat mij dus niet lukken helaas.

Dus ik dacht, niet geschoten is altijd mis; ik probeer het gewoon op bokt :D Mocht iemand dus een ponykamp weten waar ze nog begeleiders zoeken, laat het me dan even weten! :) (voor meer informatie over mij en welke weken ik zou kunnen, kun je een PB'tje sturen :j )

niek_aaron

Re: Ponykamp begeleiden voor een week

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:42

Ik heb jaaaaaren geleden een ponykamp geleid....heeeeel erg leuk.....gewoon bellen/ mailen of langsgaan.....
Ik ben even op zoek gegaan naar t ponykamp waar ik was....en lees dat ze voor zomer 2011 nog mensen zoeken....Ponykamp Klein Oever in Balkbrug.......ms iets voor jou?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 13:52

niek_aaron schreef:
Ik heb jaaaaaren geleden een ponykamp geleid....heeeeel erg leuk.....gewoon bellen/ mailen of langsgaan.....
Ik ben even op zoek gegaan naar t ponykamp waar ik was....en lees dat ze voor zomer 2011 nog mensen zoeken....Ponykamp Klein Oever in Balkbrug.......ms iets voor jou?

Bedankt! Ik ga meteen even mailen, Balkbrug is hier ook heel dichtbij! :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 10:17

Activak zoekt nog mensen! Is wel in belgie maar je gaat daar een superweek beleven. Ik heb er nu al even tellen 6 kampen begeleid, deze zomer nog eens 5, en het blijft leuk joh. Kijk even op www.activak.be en stuur een mailtje. :)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 00:11

Aranel schreef:
Bedankt! Ik ga meteen even mailen, Balkbrug is hier ook heel dichtbij! :)

Daar ga ik dit jaar ook voor het eerst 2 weekjes kamp begeleiden. Ik ga in de laatste weken van augustus. Erg leuke vaste groep daar :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 08:50

Ik heb nog geen mailtje terug gekregen jammer genoeg.. Ik ben nu ook twee weken minder beschikbaar omdat ik dienst op de dierenambulance heb, dus hopelijk kan het in augustus nog een weekje :)

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:04

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:56

Vinea zoekt altijd nog reisleiders, ook voor ponykampen :)

-Haflinger/Palomino
Een ponykamp op Texel waar je rijdt bij Manege Elzenhof. Leeftijd 10-12/12-14.

-Piaffe/Levade
Een ponykamp in Bergeijk bij Manege De Bergerhoeve. Leeftijd 7-10/10-12.

-Paddock
Een ponykamp in Ermelo bij Ruitersportcentrum Ermelo. Leeftijd 7-10.

-Draver
Een ponykamp in Barchem. Leeftijd 7-10.

Normaal gesproken heb je eerst een trainingsweekend (in mei of juni) voordat je gaat reisleiden. Helaas zijn alle trainingsweekenden al voorbij. Maar ze zijn altijd blij met nieuwe staf om de laatste gaatjes op te vullen, dus als je interesse hebt, zou ik zeker even naar Vinea bellen :)

Ik ben zelf reisleider bij Vinea, en ik vind het zelf ontzettend leuk om te doen! Bedenk je wel dat je lange dagen maakt en alles doet voor de kids. Het is dus flink doorbikkelen, maar wel supergezellig :) Gemiddeld maak je dagen van 07.00-01.00u. Je zorgt ervoor dat de kinderen op tijd opstaan, regelt het ontbijt, zorgt voor activiteiten naast het paardrijden (dat wordt altijd geregeld door de manege zelf), begeleidt het paardrijden door poetsen, opzadelen en soms mee op buitenrit, zorgt voor het avondeten (koken en corvee), doet avondspellen, zorgt dat de kids op bed liggen (en blijven liggen!), helpt met problemen, zorgt dat de accommodatie schoon is (elke dag schoonmaken), zorgt voor een volledig dagprogramma. Kortom, heel gevarieerd en druk!
Het is wel vrijwillig en je krijgt alleen een onkostenvergoeding (10 euro per dag). Voor het geld hoef je het niet te doen, maar wel voor de ervaring en voor een hoop gezelligheid.

Mocht je vragen hebben, kun je mij altijd PBen :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 09:05

Manege Ruimzicht in Arnhem/Huissen zoekt nog iemand :)
Zelf ben ik er 1 week begeleidster, en misschien ook de andere week, hangt van concours zusje af :)